  • 1. Data: 2009-03-19 11:43:57
    Temat: Jakim kodem w "Nowej Taryfie Simplus"
    Od: "Mariusz" <m...@g...com>

    można sprawdzić, ile aktualnie płaci się za połączenia?? Zaraz mi głowa
    pęknie od przeszukiwania ichniej www. Dodam, że nie chodzi o mój numer, więc
    nie mogę się zalogować na żadnym koncie.

  • 2. Data: 2009-03-19 17:58:18
    Temat: Re: Jakim kodem w "Nowej Taryfie Simplus"
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > można sprawdzić, ile aktualnie płaci się za połączenia?? Zaraz mi głowa
    > pęknie od przeszukiwania ichniej www. Dodam, że nie chodzi o mój numer,
    > więc nie mogę się zalogować na żadnym koncie.

    Kodem nie sprawdzisz,zeby sprawdzic taryfe Nowy Simplus (tak naprawde starą
    ofertę, ale najlepszą wg mnie) wejdz na :
    http://www.simplus.pl/v.do?idx=805146
    Nowa oferta: jest gorsza http://www.simplus.pl/v.do?idx=1026084 bo:
    1. są opłaty za przechodzenie miedzy profilami Taniej do Plusa 19gr/min i
    pozostalych 59gr/min i profilem Taniej do Wszystkich 29gr/min.
    2. pakiety internetowe taryfikowane są co 100kB a nie jak w Nowym Simplusie
    (starej ofercie) co 1bajta!!!!
    3. smsy są droższe 18gr (poprzednio 15gr), MMSy po 40groszy (poprzednio
    30gr)
    4. brak tańszych połączeń i pakietów minut do Plusa i na stacjonarne.

  • 3. Data: 2009-03-20 10:19:54
    Od: Arek257 <a...@g...com>

    Mariusz pisze:
    > można sprawdzić, ile aktualnie płaci się za połączenia?? Zaraz mi głowa
    > pęknie od przeszukiwania ichniej www. Dodam, że nie chodzi o mój numer, więc
    > nie mogę się zalogować na żadnym koncie.

    *109#

    --
    Pozdrawiam,
    Arek257