  • 1. Data: 2009-03-19 13:39:45
    Temat: e51 jaki zestaw sluchawkowy
    Od: "pablo" <f...@p...plwytnij.to>

    witam,

    jaki polecilibyscie zestaw sluchawkowy lub sam adapter (przewodowy) do
    nokii e51, lepszy niz standardowy hs-47?
    chcialbym:
    - poprawic odbior radia
    - miec mozliwosc podpiecia osobnych sluchawek stereo (jack 3.5)
    - miec mozliwosc odebrania rozmowy
    - chetnie, choc niekoniecznie - glosniej/ciszej i next/prev...
    czy np ad-43, ad-45 beda ok? ewentulanie co innego?

    z gory dzieki, pablo

    --
    Bicycle races are coming your way, so forget all your duties oh yeah!

  • 2. Data: 2009-03-19 16:55:24
    Temat: Re: e51 jaki zestaw sluchawkowy
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    pablo napisal(a):

> [...]
    > - chetnie, choc niekoniecznie - glosniej/ciszej i next/prev...
    > czy np ad-43, ad-45 beda ok? ewentulanie co innego?

    mam ad-45 w e71, nie wiem czy poprawia odbiór radia, ale możliwość
    podpięcia własnych słuchawek - bezcenna. Nie mam żadnych zastrzeżeń.

    --
    pozdrawiam, Zbylut