  • 1. Data: 2004-07-10 08:26:54
    Temat: internet przez NORCOM Koszalin
    Od: "Piotr W" <c...@w...pl>

    witam wszystkich

    mam wątpliwą przyjemność posiadania stałego łącza radiowego od firmy NORCOM w
    Koszalinie i muszę powiedzieć, że zawiodłem się na tym bardzo. Łącze z rzadka
    oferuje beznadziejny transfer a najczęściej zupełnie pozostaje głuche i nigdy
    nie potrafię przewidzieć czy dzisiaj akurat będę miał możliwość połączyć się z
    internetem.
    Czarę goryczy przepełnia fakt że gdy dzwonię do firmy na telefon komórkowy ( bo
    inne to "nie ma takiego numeru") to telefonu ode mnie panowie z NORCOMu nie
    odbierają. Wystarczy że zadzwonię z innego numeru i o dziwo od razu ktoś
    odbiera.
    W tej chwili jestem na etapie poszukiwania innego dostawcy internetu ale
    chciałbym się z Wami podzielić moimi przykrymi doświadczeniami z w/w firmą i
    jeśli macie możliwość korzystania z internetu w inny sposób to na pewno jest to
    lepszy wybór

    Piotr

  • 2. Data: 2004-07-10 10:41:03
    Temat: Re: internet przez NORCOM Koszalin
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On 10 Jul 2004 10:26:54 +0200, "Piotr W" <c...@w...pl> wrote:

> [...]
    >jeśli macie możliwość korzystania z internetu w inny sposób to na pewno jest to

    weź se nerwostrade i nie zawracaj dupy

    łonabiprowajder jest dobrym rozwiązaniem jak działa dobrze (da się
    rozdzielić 512 polpaka na 40, a 512 DSLa na 20 żeby działało dobrze),
    ale trzeba to potrafić, czytaj wydac kase na administratora który
    podział łącza odpowiednio skonfiguruje

    --
    futszaK
    598339018 888010641

  • 3. Data: 2004-07-10 12:58:53
    Od: "Piotr" <c...@w...pl>

    gdyby to bylo takie proste ... ale mam telefon radiowy a tepsa nie przewiduje
    ADSL na takim telefonie wiec z neostrady nici

  • 4. Data: 2004-07-10 22:06:01
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On 10 Jul 2004 14:58:53 +0200, "Piotr" <c...@w...pl> wrote:

    >gdyby to bylo takie proste ... ale mam telefon radiowy a tepsa nie przewiduje
    >ADSL na takim telefonie wiec z neostrady nici

    naucz sie pisać pod cytatem to raz, poszukaj sobie innego dostawcy w
    swojej okolicy np skanując pasmo radiowe to dwa

    --
    trojstearynian gliceryny

  • 5. Data: 2004-07-10 22:20:48
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    futszaK <f...@p...pl> zapodał(a):

    > naucz sie pisać pod cytatem to raz, poszukaj sobie innego dostawcy w
    > swojej okolicy np skanując pasmo radiowe to dwa

    trzy - delimiter...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2004-07-10 23:33:35
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    "Piotr W" <c...@w...pl> pisze:

    >mam wątpliwą przyjemność posiadania stałego łącza radiowego od firmy NORCOM w
    >Koszalinie (...)

    Cytat z pewnej strony: "Firma "NORCOM ISP" to w 100% polski
    kapitał skupiająca młodych ludzi, którzy gotowi są wykorzystywać
    swoje zamiłowanie, umiejętności i wiedze aby świadczyć dla
    Państwa usługi związane z dostępem do sieci Internet, na najwyższym
    poziomie który będzie satysfakcjonował naszych klijentów."

    To ta?

    --
    Neas, n...@u...neas.ws, http://www.drzwi.org

  • 7. Data: 2004-07-11 01:24:26
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    Użytkownik "Neas" <n...@u...neas.ws> napisał w wiadomości
    > "Piotr W" <c...@w...pl> pisze:

    > "poziomie ktory bedzie satysfakcjonował naszych KLIJENTOW."

    faktycznie tak tam jest napisane :)
    genialne :)

    pzdr.
    Michal

  • 8. Data: 2004-07-11 19:06:20
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 11 Jul 2004 00:20:48 +0200,
    DooMiniK <> screamed:

    Delim_i_ter.

    Artur

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE

  • 9. Data: 2004-07-11 22:52:29
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Artur M. Piwko <p...@p...kielce.pl> wrote:
    > In the darkest hour on Sun, 11 Jul 2004 00:20:48 +0200,
    > DooMiniK <> screamed:

    > Delim_i_ter.

    A wersja dla mniej zdolnych? Bo dla mnie to oba wyrazy różnią się
    tylko dodatkowymi znakami "_" otaczjącymi literę "i" oraz tym że
    pierwsza litera jest wielka.

    $ echo Delim_i_ter|sed -e s/_//g -e s/D/d/
    delimiter

    Wychodzi to samo ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 10. Data: 2004-07-12 12:41:27
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 11 Jul 2004 22:52:29 +0000 (UTC),
    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> screamed:

> [...]
    > tylko dodatkowymi znakami "_" otaczjącymi literę "i" oraz tym że
    > pierwsza litera jest wielka.
    >
    > $ echo Delim_i_ter|sed -e s/_//g -e s/D/d/

    Przysiaglbym, ze widzialem tam e. Coz - mea culpa. Nie ma sensu dawac cancela.

    Artur