  • 1. Data: 2004-07-09 22:57:39
    Temat: Jak walczyć z takimi mailami?
    Od: "rajo" <r...@n...pl>

    Mam pytanko od jakiegoś czasu dostaje dziwne maile tzn. e-kartki. W ilościach
    Ok 5 szt. w ciągu dnia . Nadawcami SA osoby mi raczej nieznane a przesyłają mi
    kartki imieninowe kojarzże fakt jak szukałem ciekawego tekstu na sms
    imieninowy może wdepnolem w jakieś g&#8230; ? Czy mogę wyeliminować takie listy ?

  • 2. Data: 2004-07-10 07:38:46
    Temat: Re: Jak walczyć z takimi mailami?
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 5 rajo wrote:

    > Czy mogę wyeliminować takie listy ?

    Tak. Filtrowanie winno wystarczyć.

    NTG!

    --
    Nuta - (Adres jest spam-trapem. Odpisując usuń 'da' z mojego adresu)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.5.5, OE-QuoteFix,

  • 3. Data: 2004-07-10 07:51:25
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    Czesc r...@n...pl !

    NTG

    Pozdrawiam r...@n...pl !

  • 4. Data: 2004-07-10 08:03:26
    Od: r...@n...pl

    > Czesc r...@n...pl !
    >
    > NTG
    >
    > Pozdrawiam r...@n...pl !

    to milo ze sie przywitales ale co z problemem?

  • 5. Data: 2004-07-10 08:12:44
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Użytkownik <r...@n...pl> wrote:
    > to milo ze sie przywitales ale co z problemem?

    A problem nadal NTG.

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 7. Data: 2004-07-10 08:15:43
    Od: r...@n...pl

    > A problem nadal NTG.
    >
    > --
    > ./ premax
    > ./ premax@hot,pl
    > ./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.

    Malo powiedziales a napewno nie na temat!

  • 6. Data: 2004-07-10 08:15:43
    Od: r...@n...pl

  • 8. Data: 2004-07-10 08:19:11
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako r...@n...pl <r...@n...pl> w artykule
    <news:1781.0000000f.40efa2cc@newsgate.onet.pl> pisze:

    > to milo ze sie przywitales ale co z problemem?

    Właściwa dla tego problemu jest strona <http://www.mks.com.pl>, a nie ta
    grupa.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

> [...]