  • 1. Data: 2014-10-01 21:34:46
    Temat: it is not a gap it is a feature
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    http://www.techspot.com/news/58267-galaxy-note-4-gap
    gate-issue-is-a-manufacturing-feature-according-to-u
    ser-manual.html
    jak widac wszedzie ta sama strategia. co na to fanboje androidowi?
    <rs>

  • 2. Data: 2014-10-01 21:48:03
    Temat: Re: it is not a gap it is a feature
    Od: masti <g...@t...hell>

    rs wrote:

    > http://www.techspot.com/news/58267-galaxy-note-4-gap
    gate-issue-is-a-manufacturing-feature-according-to-u
    ser-manual.html
    > jak widac wszedzie ta sama strategia. co na to fanboje androidowi?

    wskażesz, na której stronie manuala od iPhone jest napisane, że ma
    funcję zginania się? Bo na razie to usiłujesz na siłę coś znaleźć tylko
    kiepsko.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-10-02 09:18:39
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Wed, 01 Oct 2014 15:34:46 -0400, rs napisał(a):

> [...]
    ser-manual.html
    > jak widac wszedzie ta sama strategia. co na to fanboje androidowi?

    nie wiem czego oczekujesz zadjąc to pytanie ale winnyś sobie zdawać sprawę
    iż fan androida to nie jest to samo co fan firmy samsung.

  • 4. Data: 2014-10-02 16:08:53
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/2/2014 3:18 AM, qrt wrote:

> [...]
    >
    > nie wiem czego oczekujesz zadjąc to pytanie ale winnyś sobie zdawać sprawę
    > iż fan androida to nie jest to samo co fan firmy samsung.

    nic nie oczekuje. to bylo pytanie retoryczne. <rs>