  • 1. Data: 2009-11-10 11:10:07
    Temat: jak bardzo eizo od lg ?
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Sytuacja nastepujaca: na szybko potrzebuje monitor LCD w cenie okolo 1000
    PLN - w celu powierzchownej obrobki zdjec i zastosowan ogolnych. Do
    zastosowan szczegolnych jest stara CRT ]:->

    Pytam tych, ktorzy moga udzielic odpowiedzi - na ile jakosc obrazu na tym
    eizo 19" 4:3
    http://www.e-cyfrowe.pl/eizo-flexscan-s1901shb-monit
    or-lcd-czarny-p-10240.html
    odbiega od tego lg 24" panoramicznego
    http://www.afgcomputers.pl/24-lg-w2453tqpf-p-18594.h
    tml

    za eizo przemawia 4:3, 5 lat gwarancji i marka - za lg przemawia wielkosc -
    na ile duze beda roznice w obrazie ? dzieki za pomocne odpowiedzi :)

    p, zul

  • 2. Data: 2009-11-10 11:22:52
    Temat: Re: jak bardzo eizo od lg ?
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-10 12:10:07 +0100, "085" <z...@g...pl> said:

    > za eizo przemawia 4:3, 5 lat gwarancji i marka - za lg przemawia wielkosc -
    > na ile duze beda roznice w obrazie ?

    Niewielkie, bo oba to tanie biurowe padliny na TN, z zasady mało (lub
    wcale - w zależności od poziomu obrabiacza) nadające się do obróbki
    zdjęć.

    de Fresz

  • 3. Data: 2009-11-10 11:34:41
    Od: Matusz <m...@w...pl>

    > Niewielkie, bo oba to tanie biurowe padliny na TN, z zasady mało (lub
    > wcale - w zależności od poziomu obrabiacza) nadające się do obróbki
    > zdjęć.

    A do samego oglądania zdjęć?
    Szukam czegoś dużego (cena do 1300 zł) do samego oglądania zdjęć i
    filmów. 9Jkość tych drugich nie musi być HD).

    Matusz

  • 4. Data: 2009-11-10 11:39:29
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-10 12:34:41 +0100, Matusz <m...@w...pl> said:

    > óbki
    >
    > A do samego oglądania zdjęć?
    > Szukam czegoś dużego (cena do 1300 zł) do samego oglądania zdję
    > ć i
    > filmów. 9Jkość tych drugich nie musi być HD).

    Jeśli nie masz aspiracji/potrzeby do widzenia co dokładnie siedzi w
    zdjęciu, to kup cokolwiek wedle dowolnych kryteriów - np. ładna
    obudowa, dobre warunki gwarancji, dużo złączek itp.

    de Fresz

  • 5. Data: 2009-11-10 11:41:23
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "085" <z...@g...pl> napisał:

> [...]
    > wielkosc -
    > na ile duze beda roznice w obrazie ? dzieki za pomocne odpowiedzi :)

    Ja bym żadnego z nich nie brał ze wzgledu na matryce TN. Na Allegro masz po
    499zł poleasingowe NEC2070NX z 20" matrycą IPS (z fakturą VAT i
    12-miesięczną gwarancją). Jeśli muszą być koniecznie nowe - to w tej samej
    cenie masz poekspozycyjne LG-2000 z podobna matrycą (w/g mnie firma gorsza
    niż NEC, ale masz 24 miesiące gwarancji). A jeśli wystarczy Ci 19" - to
    możesz kupić Eizo L795 - z 3-miesięczną gwarancją - jeszcze nieco taniej.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 6. Data: 2009-11-10 11:41:45
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Matusz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...
    > A do samego oglądania zdjęć?

    Idz do Miejskiej Macalni i poogladaj sobie swiecace LCDki.
    Najlepiej pod roznymi katami - zobaczysz w czym rzecz.

    Zainteresuj sie czyms na *VA lub IPS...

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2009-11-10 13:33:04
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    "085" <z...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > zastosowan szczegolnych jest stara CRT ]:->
    >
    > Pytam tych, ktorzy moga udzielic odpowiedzi - na ile jakosc obrazu na tym

    zamiast tych pasci juz lepiej kup sobie to:
    http://allegro.pl/item802086940_nec_20_4_3_2070nx_s_
    ips_igla_1600x1200_wrc.html
    albo to:
    http://allegro.pl/item808542233_nec_21_2170nx_1000_1
    _4_3_pva1600x1200_igla.html
    kupiłem ten drugi, skalibrowałem i mam opadnieta szczęke, że za 700zl mozna
    miec
    lcdka jak najbardziej nadajacego sie do pracy nad zdjeciami w bardzo dobrym
    stanie.
    W zadadzie kupilem dwa i pracuje w dualu za kwote 1300zl...

    Roger

  • 8. Data: 2009-11-10 13:51:50
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > dobrym stanie.
    > W zadadzie kupilem dwa i pracuje w dualu za kwote 1300zl...

    Bedziesz zarabial 2x wiecej :)

  • 9. Data: 2009-11-10 14:25:48
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hdbon7$sj$1@news.interia.pl...

> [...]
    > mozna miec
    > lcdka jak najbardziej nadajacego sie do pracy nad zdjeciami w bardzo

    Ciekawa propozycja - dziekuje :) Jakbys jeszcze mogl napisac, czy daje sie
    go dosc mocno sciemnic - do prac biurowych czy internetu po nocach to bardzo
    przydatna "funkcja" - czy ten monitor nie daje po oczach jasnoscia ?

    p, zul

  • 10. Data: 2009-11-10 16:15:48
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > go dosc mocno sciemnic - do prac biurowych czy internetu po nocach to
    > bardzo przydatna "funkcja" - czy ten monitor nie daje po oczach jasnoscia

    mam w tej chwili ustawione oba na jakies 90cd/m2 mniej juz chyba niema
    sensu sciemniac. Dokladnie tyle mialem niedawno ustawione na moim CRT.
    Nominalnie to one swieca zdecydowanie za mocno ale i tak jeszcze spoko
    jak niektore propozycji shitow po 400cd/m2

    Roger