  • 1. Data: 2013-04-23 09:56:43
    Temat: jak dziala gap filler dla dvb-t
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    ostatnio w wykazach wylaczen/wlaczen IV etapu dvb-t ......glosno o
    stacjach doswietlajacych (gap fillerach).

    Kiedys Unimor sprzedawal repeater dvb-t (tak to nazwal) ale byl to
    wzmacniacz selektywny (na kilka kanalow). Z jednej anteny bral sygnal
    a na wyjsciu slal sygnal po selektywnym wzmocnieniu. Jako ze to
    wzmacniacz to istniala szansa na sprzezenie!

    Emitel instalujac gap fillery to (chyba) instaluje bardziej madre
    urzadzenia - czyli z jednej strony jest odbiornik, ktory odbiera i
    zamienia na strumien (dvb-asi ???) i nastepnie "modyfikuje" jakies
    znaczniki....i nastepnie moduluje sygnal i wypuszcza w eter na tym
    samym lub innym kanale (oczywiscie jakos to synchronizujac z siecia -
    nadajnikiem glownym).

    W sieci tez znalazlem gap fillery firmy IKUSU i wygladaly jak panele
    wzmacniaczy kanalowych w szafie 19".....I teraz juz nie wiem do konca
    jak to z tymi gap fillerami jest?

    Moglby mi ktos to bardziej wyjasnic?

    ThinkXtra