  • 1. Data: 2013-04-22 12:55:33
    Temat: czy jest dekoder naziemnej TV z wyjściem vga?
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    chciałem jakiś niedrogi tv na działkę wyszło że najtaniej kupię jako monitor
    ale tu znowu problem bo z wyjściem vga (d-sub) nie mogę znaleźć dekodera

    --
    http://zlotowskie.blox.pl

  • 2. Data: 2013-04-22 13:24:53
    Temat: Re: czy jest dekoder naziemnej TV z wyjściem vga?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 22 Apr 2013 12:55:33 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > chciałem jakiś niedrogi tv na działkę wyszło że najtaniej kupię jako monitor
    > ale tu znowu problem bo z wyjściem vga (d-sub) nie mogę znaleźć dekodera

    Tak, dodatkowy i niestandardowy przetwornik cyfrowo-analogowy z pewnością
    jest łatwo spotykany w odbiornikach DVB-T.. zwłaszcza tanich.

    Suma inteligencji ludzkości.. itp.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-04-26 15:01:52
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    Dnia Mon, 22 Apr 2013 12:55:33 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > Suma inteligencji ludzkości.. itp.

    Z uwzględnieniem ciebie czy bez?

    JS

  • 4. Data: 2013-04-26 15:56:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Apr 2013 15:01:52 +0200, Ianus napisał(a):

    > Z uwzględnieniem ciebie czy bez?

    Oczywiście. Średnia jest średnia.