  • 1. Data: 2009-07-22 10:13:05
    Temat: jak jest z mapami
    Od: Romek <r...@l...pl>

    Jeżeli kupię komórek z modułem GPS to czy takie telefony maja już mapę
    Polski wbudowana , czy trzeba coś dokupywać?
    Czy taka mapa jest na stałe czy trzeba płacić jakiś abonament za jej
    używanie?

    Proszę powiedzcie jak to jest, chodzi mi o telefon z GPS, bez jakiś
    dodatkowych anten i innych modułów
    Co warto wybrać?

    Z góry dziękuję
    r.

  • 2. Data: 2009-07-22 10:15:06
    Temat: Re: jak jest z mapami
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 12:13:05 +0200, Romek napisał(a):

    > Proszę powiedzcie jak to jest, chodzi mi o telefon z GPS, bez jakiś
    > dodatkowych anten i innych modułów
    > Co warto wybrać?

    Z pewnością warto wybrać właściwą grupę: pl.rec.gps

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 3. Data: 2009-07-22 10:20:39
    Od: Romek <r...@l...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Z pewnością warto wybrać właściwą grupę: pl.rec.gps

    no właśnie tam nikt sie nie odezwał, uznałem że ta będzie właściwsza, bo
    wiele ludzi kupuje takie telefony

    r.

  • 4. Data: 2009-07-22 16:05:05
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Romek" <r...@l...pl> napisał
    > Proszę powiedzcie jak to jest, chodzi mi o telefon z GPS, bez jakiś
    > dodatkowych anten i innych modułów
    > Co warto wybrać?

    Najpierw zdecyduj, którego systemu operacyjnego chciałbyś używać w aparacie
    a potem szukaj do niego programu do nawigacji. Gdy jednak będziesz się
    upierał przy odwrotnej kolejności, to Waldek już Ci udzielił odpowiedzi.

    Maciek.

  • 5. Data: 2009-07-22 19:13:04
    Od: Romek <r...@l...pl>

    Maciek pisze:
> [...]
    > aparacie a potem szukaj do niego programu do nawigacji. Gdy jednak
    > będziesz się upierał przy odwrotnej kolejności, to Waldek już Ci

    w tym problem że nie umiem zadecydować, bo mało się znam na tym i
    oczekiwałem pomocy
    r.

  • 6. Data: 2009-07-22 19:15:13
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

> [...]
    > aparacie a potem szukaj do niego programu do nawigacji. Gdy jednak
    > będziesz się upierał przy odwrotnej kolejności, to Waldek już Ci udzielił

    Taak, to była odpowiedź na miejscu w 100% satysfakcjonująca pytającego.

    Nie wiem jak z innymi markami, ale z Nokią jest tak, że mapę masz wgraną,
    ale jeżeli chodzi o nawigację, musisz zadbać o to sam. Albo zakupisz program
    od zewnętrzenj formy, albo skożystasz z propozycji Nokii i pakietu
    przygotowanego dla nich przez jakąś firmę. Np. do mojej E75 3m-ce nawigacji
    dorzucili za darmo celem przetestowania. Mapy Nokia udospępnia za darmo -
    można je pobrać z ich serwerów.

    --
    Pzdr., Wycior

  • 7. Data: 2009-07-22 19:19:17
    Od: Romek <r...@l...pl>

    Wycior pisze:

> [...]
    > dorzucili za darmo celem przetestowania. Mapy Nokia udospępnia za darmo -

    czyli rozumiem że muszę mieć telefon z systemem operacyjnym
    dzięki za pomoc

  • 8. Data: 2009-07-22 19:27:32
    Od: Krzysiek <p...@t...pl>

    Romek pisze:
> [...]
    > używanie?
    >
    > Proszę powiedzcie jak to jest, chodzi mi o telefon z GPS, bez jakiś

    w lutym kupilem Nokia 6210 navigator w Play
    wraz z telefonem byla licencja Nokia Maps PL - CZ - SK na 2 lata

  • 9. Data: 2009-07-23 08:12:32
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Romek natekścił posta h47onk$s2l$...@n...onet.pl:

    > czyli rozumiem że muszę mieć telefon z systemem operacyjnym
    > dzięki za pomoc

    Niekoniecznie. Jest jeszcze parę aplikacji w javie, które komunikują
    się z wbudowanym gpsem - vide lg renoir/arena czy se W760i
    Jeżeli nawigacja ma przedstawiać mapę, to wystarczą mapy google,
    jeżeli drogę to jest polski naviexpert, płatny abonamentem ale niedrogi.

  • 10. Data: 2009-07-24 07:35:56
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 22 Lip, 12:13, Romek <r...@l...pl> wrote:
> [...]
    > używanie?
    >
    > Proszę powiedzcie jak to jest, chodzi mi o telefon z GPS, bez jakiś
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702_gps_aplika
    cje.htm
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702_gps.htm