  • 1. Data: 2009-07-22 09:58:39
    Temat: Zmiana tła w Noki 6030 - bez użycia kabla.
    Od: vogl <f...@u...com>

    Witam, pytanie jak w temacie. Aparat pracował w sieci Orange i od
    nowości miał do wyboru tylko dwa kolory tła (pulpity), pliki z
    rozszerzeniem *.nth. Problem w tym że przeglądając książkę telefoniczna
    lub czytając/pisząc sms-y treść zlewa się z wzorem tła. Próbowałem to
    jakoś wyłączyć ale producent aparatu chyba nie przewidział takiej opcji.
    W związku z powyższym chciałbym załadować swoja grafikę która
    posłużyłaby jako tło - jednobarwne tło dobrze kontrastujące z tekstem na
    ekranie. W związku z powyższym mam pytanko jak utworzyć plik w formacie
    *.nth oraz jak go wrzucić na Nokię 6030. Wolałbym rozwiązania bez użycia
    kabla po z informacji dostępnych w sieci wynika że dość ciężko
    skomunikować Nokę 6030 z PC. Bardziej myślałem aby przesłać taka
    "tapetkę" MMS-em z aparatu na aparat.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-22 10:02:00
    Temat: Re: Zmiana tła w Noki 6030 - bez użycia kabla.
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    www.zedge.no

  • 3. Data: 2009-07-23 14:27:14
    Od: vogl <f...@u...com>

    spiderpl pisze:

    > www.zedge.no

    Ok, tylko z tego co widzę są tam dość rozbudowane "tapety" a ja
    poszukuję prostego, jednobarwnego pulpitu lub sposobu jak takie cos
    stworzyć.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-07-23 15:33:34
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    W dniu 2009-07-23 16:27, vogl pisze:

    > Ok, tylko z tego co widzę są tam dość rozbudowane "tapety" a ja
    > poszukuję prostego, jednobarwnego pulpitu lub sposobu jak takie cos
    > stworzyć.
    >
    > Pozdrawiam
    Jest tam na stronie aplet do tworzenia własnego motywu więc co stoi na
    przeszkodzie utworzenia takowego

    --
    Pan młody wyniósł z płonącego domu swoją świeżo upieczoną małżonkę
    www.aloes.kylos.pl

  • 5. Data: 2009-07-23 20:44:55
    Od: "q...@x...gazeta.pl" <q...@x...gazeta.pl>

    > Jest tam na stronie aplet do tworzenia własnego motywu więc co stoi na
    > przeszkodzie utworzenia takowego

    szukaj Theme DIY tworzysz bezpośrednio w telefonie