  • 1. Data: 2009-07-22 08:32:54
    Temat: PLAY - nowa oferta ?
    Od: "Jasiek" <j...@m...com>

    Siema
    Wiadomo coś kiedy nowa oferta w play?
    Wprowadza kiedys jakieś nowe sluchawki ?
    Może obniżą ceny słuchawek ?
    Mam do wzięcia 3 sztuki na firmę i nie wiem czy brać już czy może jeszcze
    poczekać ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-22 11:58:51
    Temat: Re: PLAY - nowa oferta ?
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Jasiek pisze:

    > Mam do wzięcia 3 sztuki na firmę i nie wiem czy brać już czy może jeszcze
    > poczekać ?

    Na truskawki już dawno po sezonie, teraz trza korzystać z wiśni chyba,
    bo szybko można przegapić, z telefonami podobnie..

    PS.
    Na takie pytanie chyba nie da się odpowiedzieć.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2009-07-22 20:21:50
    Od: W <a...@o...pl>

    Jasiek wystukał, co następuje:

> [...]
    > Może obniżą ceny słuchawek ?
    > Mam do wzięcia 3 sztuki na firmę i nie wiem czy brać już czy może jeszcze

    Poczekaj, najlepiej do wielkanocy...

  • 4. Data: 2009-07-23 07:45:51
    Od: "Jasiek" <j...@m...com>

    a zaprosisz na jajko
    ?

  • 5. Data: 2009-07-23 17:35:14
    Od: W <a...@o...pl>

    Jasiek wystukał, co następuje:

    > a zaprosisz na jajko
    > ?

    No jasne, może nawet zająca! Jeno muszę się zstanowić czy topposterowi też
    się należy, hmm...