  • 1. Data: 2009-07-21 22:12:43
    Temat: Plus wlasnie padl
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Plus wlasnie przestal dzialac. Telefon mi sie zalogowal do niemieckiej
    sieci o2 ;)

    Okolice Szczecina.
    Lokalna awaria, czy znowu cos grubszego?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2009-07-22 08:13:40
    Temat: Re: Plus wlasnie padl
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > sieci o2 ;)
    >
    > Okolice Szczecina.
    > Lokalna awaria, czy znowu cos grubszego?
    U mnie w Borach Tucholskich dziala . :)

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 3. Data: 2009-07-22 11:55:56
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Rafal M pisze:

    > Okolice Szczecina.

    Zależy jakie okolice ;) Kiedyś w Świnoujściu często telefon sam wchodził
    w roaming z Niemieckimi operatorami..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2009-07-22 21:19:52
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 22 Lip, 13:55, Piotr M <x...@x...pl> wrote:

    > Zależy jakie okolice ;) Kiedyś w Świnoujściu często telefon sam wchodził
    > w roaming z Niemieckimi operatorami..

    W miejscu gdzie zawsze plus ma pelny zasieg.
    Ogolnie na pl.regionalne.szczecin jest watek.
    Plus padl w kilku dzielnicach miasta okolo polnocy.

    Pozdrawiam
    Rafal