  • 1. Data: 2011-04-29 17:05:38
    Temat: jak nakładacie paste lutownicza?
    Od: "Papu5murfu" <b...@3...japonia>

    jak nakładacie pastę lutowniczą na pady smd?

  • 2. Data: 2011-04-29 20:32:05
    Temat: Re: jak nakładacie paste lutownicza?
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 29.04.2011 19:05, Papu5murfu pisze:
    > jak nakładacie pastę lutowniczą na pady smd?
    Ostrożnie i dokładnie.

    Michoo

  • 3. Data: 2011-04-30 11:50:19
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Papu5murfu" <b...@3...japonia> wrote in message
    > jak nakładacie pastę lutowniczą na pady smd?

    Przez szablon

  • 5. Data: 2011-04-30 17:06:47
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Lelek@ wrote:
    > "Papu5murfu" <b...@3...japonia> wrote in message
    >
    > Przez szablon

    ...a smarki uwięzionych troli służa jako ekologiczny topnik ;-)

    --
    Włodek

  • 4. Data: 2011-04-30 17:06:47
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

  • 6. Data: 2011-04-30 22:56:27
    Od: "pabar" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Michoo" napisał w wiadomości grup

    >Ostrożnie i dokładnie.

    Palcem tu i ówdzie...

    --
    Pozdrowienia,
    pabar

  • 7. Data: 2011-05-01 15:56:58
    Od: "Papu5merfu" <b...@j...ru>

    Órzytkownik "Lelek@" napisał:

    > Przez szablon

    taki szablon idzie wykonać samodzielni, czy trzeba gdiześ zamówić wycięcie
    laserem?
    ze względu na precyzję trzeba dysponować jakimś dodatkowym spszętem do
    mocowania laminatu i szablonu oraz nakłądania tej pasty?
    chodzi mi o to czy da się to jakoś wykonać amatorsko, oraz jakiej wielkości
    są to kaszta?:O)

  • 8. Data: 2011-05-01 17:58:32
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 01-05-2011 17:56, Papu5merfu napisał/a:

> [...]
    > mocowania laminatu i szablonu oraz nakłądania tej pasty?
    > chodzi mi o to czy da się to jakoś wykonać amatorsko, oraz jakiej wielkości

    Ośle, wystarczy słownik ortograficzny.

    --
    Cz.

  • 9. Data: 2011-05-01 18:30:52
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Czarek wrote:

    >cośtam

    --------------------------
    /| /| | |
    ||__|| | PROSIMY NIE KARMIĆ |
    / O O\__ |
    / \ TROLLA |
    / \ \ |
    / _ \ \ ----------------------
    / |\____\ \ ||
    / | | | |\____/ ||
    / \|_|_|/ | __||
    / / \ |____| ||
    / | | /| | -->
    * _ | |_|_|_| | \-/
    *-- _--\ _ \ // |
    / _ \\ _ // | /
    * / \_ /- | - | |
    * ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

    --
    Włodek

  • 10. Data: 2011-05-01 20:12:36
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-05-01 17:56 Papu5merfu napisał(a):

    > taki szablon idzie wykonać samodzielni, czy trzeba gdiześ zamówić wycięcie
    > laserem?

    Trzeba zamówić wycięcie laserem.
    Ale jeżeli potrzebujesz przylutować tylko drobnicę
    kondensatory/rezystory/tranzystory to bez problemu pastę nałożysz
    odpowiednim dyspenserem. Tylko po co - jeżeli szybciej to wszystko
    będzie przylutować ręcznie.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/