  • 1. Data: 2009-03-04 16:37:50
    Temat: jak oni to zrobili?
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    ponawiam pytanie, może teraz znajdzie się Ktoś kto już wie i
    zechce mi powiedzieć? jak stworzyć stronę której nie da się
    zapisać na dysku? wcześniej nie miałem przykładu, teraz
    mam - na przykład strony transakcyjne banków (konkretnie
    mBank) - nie da się ich zapisać, jak to jest zrobione?

  • 2. Data: 2009-03-04 16:54:19
    Temat: Re: jak oni to zrobili?
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    marzec roku pamiętnego 2009, prawdopodobnie 04. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) identyfikator:
    20040501:

> [...]
    > mam - na przykład strony transakcyjne banków (konkretnie
    > mBank) - nie da się ich zapisać, jak to jest zrobione?

    http://minio.komunikatory.pl/mbank/
    Czyli że nie zapisałem tej strony na dysku żeby wysłać ją na
    (swój) serwer?

    Generalnie idea jest taka, że jak by się web-tzw.-master nie napocił,
    jeżeli coś wyświetla się w oknie przeglądarki, to można to zapisać na
    dysku. Tylko czasem wystarczy klepnąć ctrl+s, a czasem trzeba się
    postarać i zajrzeć co siedzi pod maską.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 3. Data: 2009-03-04 17:02:08
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    no nie no, jak to zrobiłeś? u mnie w IE nie działa ani
    zapisywanie, ani kopiowanie, ani podgląd źródła... ale
    ogólnie to jak zrobić, żeby przynajmniej IE nie mógł
    zapisać?

  • 4. Data: 2009-03-04 17:28:31
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:gomc6g$go9$1@news.onet.pl...
    > no nie no, jak to zrobiłeś? u mnie w IE nie działa ani zapisywanie, ani
    > kopiowanie, ani podgląd źródła... ale ogólnie to jak zrobić, żeby
    > przynajmniej IE nie mógł zapisać?

    Zrób "pustą" stronę i pobieraj zawartość ajaksem, jak Ci tak strasznie
    zależy.
    Jak człowiek kumaty to i tak zapisze, ale nie poprzez File->Save

    lamer

  • 5. Data: 2009-03-04 20:37:14
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Wed, 04 Mar 2009 16:37:50 -0000, identyfikator: 20040501 <N...@o...eu>
    wrote:

> [...]
    > wcześniej nie miałem przykładu, teraz mam - na przykład strony
    > transakcyjne banków (konkretnie mBank) - nie da się ich zapisać, jak to

    Jak używasz IE, to sprawa prosta i oczywista - całkiem prosto go ogłupić tak, żeby
    nie potrafił pokazać źródła. W normalnych przeglądarkach tak się nie da.

    --
    this.author = new Geek("porneL");

  • 6. Data: 2009-03-05 15:28:53
    Od: "toudidel" <t...@o...pl>

    Użytkownik "porneL" <n...@p...net> napisał w wiadomości
    > Jak używasz IE, to sprawa prosta i oczywista - całkiem prosto go ogłupić
    > tak, żeby nie potrafił pokazać źródła. W normalnych przeglądarkach tak się
    > nie da.

    to raczej ogłupianie ludzi, a nie przeglądarki :)
    --
    td

  • 7. Data: 2009-03-05 20:15:53
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > no nie no, jak to zrobiłeś? u mnie w IE

    Użył przeglądarki.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 8. Data: 2009-03-10 16:21:33
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Zrób "pustą" stronę i pobieraj zawartość ajaksem, jak Ci
    > tak strasznie zależy.

    a można jakieś bliższe szczegóły?