  • 1. Data: 2010-07-26 10:07:15
    Temat: jak sprawdzic "amfibie"...
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    jeżdżę ostatnio i szukam 'malucha' za 7-8kzł i trafiłem w sobotę
    _prawdopodobnie_ na auto po powodzi,
    tknęła mnie jedna rzecz, auto w środku idealne, lepiej zadbane od mojego ;-)
    brak jednak było w nim tapicerki bagażnika, wypastowane jak z fabryki,
    lakier fabryczny na całym aucie, uszczelka tylnej klapy wyjęta, co ciekawe
    po jeździe próbnej auto chodzi idealnie, nic nie puka, nic nie stuka,
    sprzedający starszy pan, zakonserwowane od spodu... myślę sobie "ideałka" od
    "dziadka", ale sprzedający mieszka koło strumienia i wjazd do garażu jest
    kilka metrów w dół od drogi...sprawdzam jeszcze w internecie hasło
    powódź+Bielsko Biała+ul. Karpacka i wyniki wbiły mnie w fotel... samochód
    odpuściłem bo nie jestem w stanie zweryfikować na szybko czy było utopione
    czy nie,
    no i tu pytanie do Was, jak na szybko sprawdzić czy było po powodzi?
    wydaje mi się, że dość trudno im więcej pracy ktoś włożył w wypucowanie
    auta,
    można zaglądać do bagażnika tam gdzie są obicia, pod wykładziny, fotele, pod
    deskę rozdzielczą, ale właściwie na szybko nie idzie sprawdzić na pewno czy
    nie było zalane,
    jakie są Wasze typy gdzie zaglądnąć żeby się zorientować? gdzie łatwo
    zaglądnąć a trudno wyczyścić?

    brat

  • 2. Data: 2010-07-26 10:59:56
    Temat: Re: jak sprawdzic "amfibie"...
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-26 10:07:15 +0200, "bratPit[pr]" <k...@o...pl> said:

    > gdzie łatwo zaglądnąć a trudno wyczyścić

    Na odwrót. Tam, gdzie łatwo zajrzeć - łatwo i wyczyścić.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-07-26 11:09:25
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Na odwrót. Tam, gdzie łatwo zajrzeć - łatwo i wyczyścić.

    no właśnie :/

    brat

  • 4. Data: 2010-07-26 11:28:01
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote in message

    > no właśnie :/
    >
    > brat

    Komora bezpieczników, wiązki kabli głęboko pod deską rozdzielczą. Gumowe
    zaslepki śrub mocujących poduszki silnika (zaslepki karoserii od strony
    kół - i o ile są). Najprostszym jednak sposobem na wykrycie przeszłosci są
    tylne pasy bezpieczenstwa-rozciągnij je na maxa.

  • 5. Data: 2010-07-26 21:17:35
    Od: Michał <m...@o...pl>

> [...]
    > kół - i o ile są). Najprostszym jednak sposobem na wykrycie przeszłosci
    > są tylne pasy bezpieczenstwa-rozciągnij je na maxa.

    co to da?

  • 6. Data: 2010-07-26 21:43:11
    Od: "Marlboro" <n...@n...com>

    > co to da?

    Twoje pytanie potwierdza, że posiadasz IQ poniżej ilorazu inteligencji
    gaśnicy...

  • 7. Data: 2010-07-26 21:51:08
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 26-07-2010 o 11:28:01 hants <m...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    > kół - i o ile są). Najprostszym jednak sposobem na wykrycie przeszłosci
    > są tylne pasy bezpieczenstwa-rozciągnij je na maxa.

    Może być też zalane na 1/3 wysokości, pasy tylne mogły nie pływać...

  • 8. Data: 2010-07-27 15:28:03
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "MM" <k...@g...pl> wrote in message

    > Może być też zalane na 1/3 wysokości, pasy tylne mogły nie pływać...

    Wspomnę słowa wątkotwórcy: "gdzie łatwo zaglądnąć a trudno wyczyścić?"

    Podaj swoje 'ulubione' miejsca do sprawdzenia.