  • 1. Data: 2013-06-12 16:23:04
    Temat: jak to jest z preselekcją?
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    Mamy my sobie kilka numerów telefonicznych w TP, od jakiegoś czasu działała
    na nich preselekcja (przez 1011 Dialogu).
    Teraz postanowiliśmy zmienić operatora - sprawa niby prosta. Zmiana prefiksu
    i powinno działać.
    No i działa ale nie na wszystkich numerach (pomijając sprawę, że w TP
    zginęła połowa zlecenia na zmianę prefiksu).

    Numer niby przyjęty do zmiany preselekcji, nowy operator dostał nawet
    potwierdzenie, a przy próbie dzwonienia albo cisza, albo
    zapowiedź głosowa (cos w stylu "skontaktuj się ze swoim operatorem").

    I jak zwykle w takiej sytuacji zabawa w ping-ponga. TP odbija do operatora,
    operator do TP.

    I kto tu jest winien (oprócz klienta, który powinien pokornie płacić TP i
    którego słusznie pokarało za zdradę...)?

    pozdr.
    JS

  • 2. Data: 2013-06-12 22:07:34
    Temat: Re: jak to jest z preselekcją?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Ianus" <i...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    > I kto tu jest winien (oprócz klienta, który powinien pokornie płacić TP i
    > którego słusznie pokarało za zdradę...)?

    Z numerów, które nie chcą się łączyć trzeba ywkonać połączenie
    <prefiks>numer docelowy. To wykaże, gdzie jest fuckup.

  • 3. Data: 2013-06-13 09:58:11
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 12 Jun 2013 16:23:04 +0200, "Ianus" <i...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    >I kto tu jest winien (oprócz klienta, który powinien pokornie płacić TP i
    >którego słusznie pokarało za zdradę...)?

    a jaki jest dzisiaj sens aby dzwonic przez prefiksy/preselekcje? Nie
    widze finansowego uzasadnienia. Mozesz cos na ten temat napisac,
    dlaczego chcesz dzwonic przez Dialog majac linie z TP???

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2013-06-13 11:47:58
    Temat: Re: jak to jest z preselekcjš?
    Od: marsel <marcin@pl>

    > a jaki jest dzisiaj sens aby dzwonic przez prefiksy/preselekcje? Nie
    > widze finansowego uzasadnienia. Mozesz cos na ten temat napisac,
    > dlaczego chcesz dzwonic przez Dialog majac linie z TP???

    Jak ma na przykład Centrex to preselekcja jest wręcz wskazana. :)
    Sam tak mam, numery w Centrex-ie mają nadal zaliczanie impulsami co 3
    lub 6 minut dla połączeń stacjonarnych.
    Kieruję numery przez Netię co daje mi zaliczanie sekundowe.
    Sam abonament za numer Centrexowy jest bezkonkurencyjne, 18 zł
    netto/m-c. Póki co oszczędności są.

  • 5. Data: 2013-06-13 16:38:24
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    Użytkownik "marsel" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jak ma na przykład Centrex to preselekcja jest wręcz wskazana. :)

    Dokładnie. Centrex plus preselekcja - na razie nic tańszego nie znalazłem.
    Szczególnie, że numery mamy w kilkunastu lokalizacjach i ciężko byłoby
    realizować połączenia wewnętrzne za darmo w inny sposób.

    JS

  • 6. Data: 2013-06-14 21:05:13
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Dokładnie. Centrex plus preselekcja - na razie nic tańszego nie znalazłem.
    > Szczególnie, że numery mamy w kilkunastu lokalizacjach i ciężko byłoby
    > realizować połączenia wewnętrzne za darmo w inny sposób.

    dlaczego ciezko? grupa biznesowa w tp lub grupa biznesowa u innego operatora
    do uzyskania w ramach abonamentu, o wartosci wyzszej niz centrex, ale nie
    tak znow wiele wyzszej
    jesli ktos ma stala ilosc laczy, to migracja nie ma sensu, ale jesli laczy
    przybywa, to raczej oplaca sie calosciowe rozwiazanie niz dlubanie po troche