  • 1. Data: 2009-03-25 11:56:26
    Temat: jak to połączyć? prosba do zaawansowanych
    Od: e...@o...pl

    Witam

    mam następujące zadanie: chcę zainstalować system leo4all czyli
    zmodyfikowana wersja mac os-owego leoparda na moim laptopie. Laptop do
    IBM x31, nie posiada napedu dvd, jedynie dolaczany CD. I tu zaczyna
    sie problem, nie mam pojecia jak ugryzc instalacje...

    Posiadam:
    - obraz iso na moim stacjonarnym PC
    - ww. bootowalny obraz nagrany na dvd
    - kabel skretke - ale nie udaje mi sie polaczyc komputera z laptopem
    przez karty sieciowe tak, aby jakos udostepnic obraz (pewnie glupio
    kombinuje)
    - duzo czystych plyt cd :) moze da sie jakos ten dvd bootowalny
    podzielic?
    - proba stworzenia pendrive bootowalnego przy pomocy programu
    flashboot nie powiodla sie :(

    co jeszcze moge zrobic? Da sie jakos odpalic boot z pliku img
    umieszczonego na gdd laptopa? rece mi opadaja, nie wiem co moge zrobic
    jeszcze poza kupnem dvd na usb (spory wydatek)

    eclipse

  • 2. Data: 2009-03-25 12:08:27
    Temat: Re: jak to połączyć? prosba do zaawansowanych
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 25 Mar 2009 04:56:26 -0700 (PDT), e...@o...pl wrote:

    >co jeszcze moge zrobic? Da sie jakos odpalic boot z pliku img
    >umieszczonego na gdd laptopa? rece mi opadaja, nie wiem co moge zrobic
    >jeszcze poza kupnem dvd na usb (spory wydatek)

    Pożyczyć od kogoś napęd DVD do laptoka?

    Zdrówko

  • 3. Data: 2009-03-25 14:39:11
    Od: staszek <s...@g...com>

    On 25 Mar, 12:56, e...@o...pl wrote:
> [...]
    > umieszczonego na gdd laptopa? rece mi opadaja, nie wiem co moge zrobic
    > jeszcze poza kupnem dvd na usb (spory wydatek)

    Jeżeli laptok pozwala na bootowanie z USB to jest pezjściówka z ATA/
    SATA na USB co Oznacza że możesz podłączyć
    czytnik DVD ze stacjonara. U mnie działa, jakby co szukaj na allegro
    np.:
    http://www.allegro.pl/item581479533_adapter_usb_ide_
    sata_kabel_zewnetrzny_hdd_dd6009.html

  • 4. Data: 2009-03-26 11:21:35
    Od: Toper <S...@i...pl.SPAM>

    e...@o...pl pisze:
> [...]
    > IBM x31, nie posiada napedu dvd, jedynie dolaczany CD. I tu zaczyna
    > sie problem, nie mam pojecia jak ugryzc instalacje...

    a możesz powiedzieć skąd masz ten system? Też bym sobie chętnie
    poeksperymentował...
    Bardzo mnie MAC OS interesuje, ale nie na tyle, żeby kupować zaraz ich
    sprzęt...

    Pozdrawiam
    Toper

  • 5. Data: 2009-03-26 12:02:28
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Skoro masz obraz na HDD, to podziel go winrarem na kilka części po 600MB,
    przerzuć na CD-ki, wrzuć do laptopa, połącz z powrotem w jedno.

  • 6. Data: 2009-03-26 21:39:12
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    e...@o...pl pisze:
> [...]
    > IBM x31, nie posiada napedu dvd, jedynie dolaczany CD. I tu zaczyna
    > sie problem, nie mam pojecia jak ugryzc instalacje...

    Myślę, że możesz sobie darować kombinowanie. 99,99% że nie da się
    zaistalować na Twoim sprzęcie. Jeżeli masz dostęp do źródła z którego
    pochodzi "Leoś" zapytaj o wymagania sprzętowe.

    Pozdrawiam. Agaton