  • 1. Data: 2009-03-25 10:32:32
    Temat: laser kolor tani w eksploatacji
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    musze kupic do firmy niedroga kolorowa laserowa drukarke jak najtansza w
    eksploatacji, oczywiscie w miare niezawodna :)

    tak robie wstepne rozeznanie, znajomy od ktorego kupuje tonery doradza hp2600
    juz ciezko dostepny albo 3600, przegladajac to co jest z hp widze ze tonery w
    podobnej cenie i wydajnosci ma np 1515

    ale tak sobie pomyslalem ze moze ktos niedawno robil to samo i podpowie do
    jakich wnioskow doszedl

    drukarka do drukowania glownie pism, takze to jak realistycznie drukuje zdjecia
    nie jest najwazniejsze, ma byc stosunkowo tania w zakupie i napewno w
    eksploatacji

    dzieki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-25 11:04:32
    Temat: Re: laser kolor tani w eksploatacji
    Od: "freewolny" <d...@p...onet.pl>

    > tak robie wstepne rozeznanie, znajomy od ktorego kupuje tonery
    > doradza hp2600 juz ciezko dostepny

    Canon LBP5100 to ta sama hp2605(nawet tonery pasują, ale hp krzyczy,
    ze toner nieoryginalny) z odrobinę tańszymi tonerami.

    Damian

  • 3. Data: 2009-03-25 11:18:20
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 25 Mar 2009 11:32:32 +0100, "szerszen" <s...@t...pl>
    wrote:

    >tak robie wstepne rozeznanie, znajomy od ktorego kupuje tonery doradza hp2600
    >juz ciezko dostepny albo 3600, przegladajac to co jest z hp widze ze tonery w
    >podobnej cenie i wydajnosci ma np 1515

    2600 sobie odpuść. Po 20-30 tysiacach stron zacznie brudzić i
    własciwie jesty do wywalenia. Serwisowanei pomaga na 1-2-3 tysiące
    stron i od nowa jest problem. 2 Samsungi CLP510 (ale był 2 razy
    większy niż HP 2600) działają za to bezproblemowo juz prawie 4 lata
    mając po 60-80 tysiecy na liczniku. Firma dostarczająca mi sprzęt też
    takiej używa tylko w wersji z printserwerem wbudowanym - ja kupiłem
    bez bo miałem 2 sztuki zewnętrznych w poprzednimi drukarkami.

    Zdrówko

  • 4. Data: 2009-03-25 11:24:42
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:jf4ks4ha801nbsj0eoil1eoprqgutf2nkr@4ax.com...

> [...]
    > takiej używa tylko w wersji z printserwerem wbudowanym - ja kupiłem
    > bez bo miałem 2 sztuki zewnętrznych w poprzednimi drukarkami.

    Czy te drukarki mają wymienne kartdridże z bębnami, czy bęben na stałe? Da
    się sypać toner za 20 zł?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2009-03-25 11:33:05
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 25 Mar 2009 12:24:42 +0100, Jan Werbiński
    <j...@j...com> wrote:

    >Czy te drukarki mają wymienne kartdridże z bębnami, czy bęben na stałe? Da
    >się sypać toner za 20 zł?

    2600 ma bębny w kartridżach. Samsung ma oddzielny. 2600 ma chpa w
    każdym kartridżu - trezb to obchodzi. Samsung - nie pamiętam a nie mam
    pod ręką tonera.

    Zdrówko

  • 6. Data: 2009-03-25 12:03:20
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:hg5ks49vdo4mog5ldlqnrkl4oepgvg6i5a@4ax.com...

    > 2600 ma bębny w kartridżach. Samsung ma oddzielny. 2600 ma chpa w
    > każdym kartridżu - trezb to obchodzi. Samsung - nie pamiętam a nie mam
    > pod ręką tonera.

    Nie widzę nigdzie HP 2600, a na Allegro jest to drukarka atramentowa.
    http://www.allegro.pl/item591665804_hp_business_inkj
    et_2600_dn_format_a3_fak_vat.html
    Nie chcę atramentu, tylko laser!!!

  • 7. Data: 2009-03-25 12:06:49
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 25 Mar 2009 13:03:20 +0100, Jan Werbiński
    <j...@j...com> wrote:

> [...]
    >wiadomości news:hg5ks49vdo4mog5ldlqnrkl4oepgvg6i5a@4ax.com...

    >Nie widzę nigdzie HP 2600, a na Allegro jest to drukarka atramentowa.

    http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Hom
    e.jsp?lang=pl&cc=pl&prodTypeId=18972&prodSeriesId=44
    6153&lang=pl&cc=pl

    Zdrówko

  • 8. Data: 2009-03-25 15:42:43
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > musze kupic do firmy niedroga kolorowa laserowa drukarke jak najtansza w
    > eksploatacji, oczywiscie w miare niezawodna :)

    Tane w eksploatacji są oczywiście Kyocery. Zarówno mono jak i kolorowe.

    > tak robie wstepne rozeznanie, znajomy od ktorego kupuje tonery doradza
    > hp2600

    2600 to jeden z najgorszych kolorowych laserów w historii hp.

    > juz ciezko dostepny albo 3600, przegladajac to co jest z hp widze ze
    > tonery w podobnej cenie i wydajnosci ma np 1515

    1515 już też jest w oryginalnej, Canonowskiej postaci.

> [...]
    >
    > drukarka do drukowania glownie pism, takze to jak realistycznie drukuje
    > zdjecia nie jest najwazniejsze, ma byc stosunkowo tania w zakupie i

    Te dwa ostatnie postulaty są ze sobą sprzeczne.

  • 9. Data: 2009-03-26 08:03:41
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

> [...]

    > stron i od nowa jest problem. 2 Samsungi CLP510 (ale był 2 razy
    > większy niż HP 2600) działają za to bezproblemowo juz prawie 4 lata

    A przez te 60-80 tys. bęben był wymieniany, bo samsung podaje, że
    jegożywotność to 24 tys. w czerni i 8 tys. w kolorze, a cena bębna 500zł =
    cenie nowej drukarki. :-)

  • 10. Data: 2009-03-26 10:34:53
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 26 Mar 2009 09:03:41 +0100, "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    wrote:

    >A przez te 60-80 tys. bęben był wymieniany, bo samsung podaje, że
    >jegożywotność to 24 tys. w czerni i 8 tys. w kolorze, a cena bębna 500zł =
    >cenie nowej drukarki. :-)

    Wymieniałem w jednej po ~60 tysiącach. W drugiej jeszcze nei ma
    potrzeby a też ma na liczniku koło 60 tysiecy. Druk to głownei
    czarno-białe rzeczy, kolor oceniam na kilka procent wydruków.

    Zdrówko