  • 1. Data: 2009-03-25 12:06:19
    Temat: Lenovo SL - opinie
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    Witam.
    Czy ktos moglby sie podzielic opinia na temat notebooka Lenovo SL500?
    Mialby byc wykorzystywany glownie do sluchania muzyki, przegladania
    stron, czytania maili, Skype'a, Office'a, GG, ogladania filmow i zdjec.
    Za odpowiedzi w stylu "stacjonarny bedzie lepszy" dziekuje :)
    A moze ktos jest w stanie podac lepsze pomysly w tym przedziale cenowym
    (do 3000 PLN)?

    pzdr. jijomo

  • 2. Data: 2009-03-25 14:41:35
    Temat: Re: Lenovo SL - opinie
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 25 marzec (środa) gdy o godz. 13:06 *jijomo* napisał(a):

    > A moze ktos jest w stanie podac lepsze pomysly w tym przedziale cenowym

    Acer Aspire 5735Z lub Sony Vaio NR32z

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 3. Data: 2009-03-25 14:52:19
    Od: staszek <s...@g...com>

    On 25 Mar, 13:06, jijomo <l...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Za odpowiedzi w stylu "stacjonarny bedzie lepszy" dziekuje :)
    > A moze ktos jest w stanie podac lepsze pomysly w tym przedziale cenowym

    Mysle ze wybór trafny ale są jeszcze różne wersje z wależnosci od ceny
    może byś więcej pamięci lub szybszy procesor lub też wielkość dysku.
    Na allegro jest ich trochę.
    Działałem nie długi czas na Lenovo i moge napisać że sprawował się
    dobrze. Obecnie posiadam DELLa i z tego to naprawde jestem zadowolony
    uruchamia się szybko jak żaden inny na dodatek gwarancja (jak
    zapewniał sprzedawca ) nie jest "door to door" czyli ja wysyłam oni
    naprawiają i odsyłają, tylko naprawa jest u klienta w domku i jak nie
    da rady zrobić na miejscu to dostaje nowy :)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-03-25 17:45:12
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "jijomo" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mialby byc wykorzystywany glownie do sluchania muzyki, przegladania stron,
    > czytania maili, Skype'a, Office'a, GG, ogladania filmow i zdjec.

    Komputer fajny pod warunkiem, że sformatujesz sobie po zakupie dysk i
    założysz na nim świeży system. Ostatnio robiłem klientowi Lenovo i niestety
    to co oni nawyprawiali z Vistą wołało o pomstę do nieba. Już myślałem, że
    nic nie pobije HP w zaśmiecaniu a tu taka niespodzianka. Przywrócenie
    systemu z płyty recovery trwało 4 godziny i drugie tyle wyrzucenie
    niepotrzebnego oprogramowania bo system startował 5 minut. Lepiej było
    odpuścić sobie recovery i skorzystać z płyty OEM a byłbym jakieś 6 godzin
    roboty do przodu. Podczas przywracania systemu laptop restartował się jakieś
    30 razy zanim był "gotowy" do pracy. Po czym trzeba było usunąć jakieś 20
    programów typu Lenovo Care, Network @ Home, Norton Internet Security, AOL i
    inne świństwa nie wiadomo do czego potrzebne a dość skutecznie zamulające
    system.
    Nie wiem czy się zreflektowali ale tamten laptop był kupiony pół roku temu
    więc chyba niewiele się w temacie zmieniło.

  • 5. Data: 2009-03-25 19:37:27
    Od: spider <"spajder78[WYTNIJ]"@wp.pl>

    Doxent pisze:

    > myślałem, że nic nie pobije HP w zaśmiecaniu a tu taka niespodzianka.
    > Przywrócenie systemu z płyty recovery trwało 4 godziny i drugie tyle
    > wyrzucenie niepotrzebnego oprogramowania bo system startował 5 minut.

    Zgadzam się, nie wiem po co tyle śmiecia producent ładuje do systemu.
    Nie wiem jak w tym modelu ale ja programikiem
    http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/TVAN-ADMI
    N.html#TBSA
    bezpośredni link:
    http://download.lenovo.com/ibmdl/pub/pc/pccbbs/think
    vantage_en/tbsadmintool11.exe

    wygenerowałem plik TBSMan1.cif który wystarczyło zapisać na ukrytej
    partycji w folderze Recovery by przy przywracaniu później z niej systemu
    można było wybrać co które składniki chcę zainstalować. Trzeba było
    wybrac advanced recovery i potem factory state.
    Więcej info:
    http://forum.laptopy.info.pl/f24/lenovo-thinkpad-r61
    -nf55wpb-17059/

    --