  • 1. Data: 2010-08-10 08:35:14
    Temat: jak zrobić takie zdjęcie ?
    Od: "aks" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    może bez walorów artystycznych ... ale chciałbym się Was spytać jakie ustawienia
    są najlepsze dla zrobienia takiego zdjęcia w nocy z "namalowanym" napisem, żeby
    nie prześwietlić zdjęcia oświetlonym tłem i czym zrobić to światełko ?
    czołówką ?

  • 2. Data: 2010-08-10 08:40:07
    Temat: Re: jak zrobić takie zdjęcie ?
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2010-08-10 10:35, aks pisze:

> [...]
    > nie prześwietlić zdjęcia oświetlonym tłem i czym zrobić to światełko ?

    Takie?

    http://picasaweb.google.com/artur.goc/2007_09_29Cott
    ageNaKotarzu#5116622753973141682

    I kilka zdjęć obok.

    Aparat na statywie, z boku masz dane ekspozycji.

    I największa frajda to machanie latarkami (owszem, czołówki, ale to
    akurat nie ma znaczenia ;)

    --
    bans

  • 3. Data: 2010-08-10 09:00:30
    Od: "aks" <w...@W...gazeta.pl>

    zapomniałem dodać linka ... ;)
    http://tinyurl.com/3xht85s

  • 4. Data: 2010-08-10 09:02:14
    Od: "aks" <w...@W...gazeta.pl>

    a to to nawet w dzień ...
    http://tinyurl.com/2unz467

  • 5. Data: 2010-08-10 10:34:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "aks" <w...@W...gazeta.pl> napisał w
    >a to to nawet w dzień ...
    > http://tinyurl.com/2unz467

    Techniki cyfrowe sa trzy:
    a) aparat musi focic z dlugim czasem, wiec przyslona na maksa,
    plytka spawalnicza, mozliwie ciemne tlo.
    Ekspozycje dobieramy do tla, machamy latarka ile potrafimy.
    W dzien moze byc problem - spojrz na zapalona latarke na tle
    jasnego muru - nie widac.

    b) fotka tla, fotka latarek w ciemnosci, fotomontaz,

    c) od razu w Photoshopie lub gimpie.

    Ta mi, mowiac szczerze, wyglada na metode b). Albo nawet c) albo
    b+c

    J.