  • 1. Data: 2016-03-22 13:44:10
    Temat: Body+szkło do 3,5k zł
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Jaki zestaw polecacie do 3-3,5k zł max? Nie wiem co będę pstrykał -
    chciałbym po prostu najlepiej zainwestować pieniądze na dobry początek.
    Z czasem mogę rozbudować.

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2016-03-22 20:57:39
    Temat: Re: Body+szkło do 3,5k zł
    Od: sc67 <n...@n...pl>

    OMSON <o...@i...pl> wrote in news:ncreh0$hgn$1@usenet.news.interia.pl:

    > Jaki zestaw polecacie do 3-3,5k zł max?

    Może coś takiego:
    http://www.ceneo.pl/37898874

  • 3. Data: 2016-03-23 01:01:18
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    W dniu 2016-03-22 o 20:57, sc67 pisze:

    > Może coś takiego:
    > http://www.ceneo.pl/37898874

    A np taki kit?

    http://www.valuebasket.pl/pl_PL/Aparat-Nikon-D7100-D
    igital-SLR-+-obiektyw-18-140mm-Kit/mainproduct/view/
    17790-AA-NA?gclid=CO6siZrA1csCFabhcgod9nIFDw

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2016-03-23 10:01:02
    Od: wiskar <w...@p...onet.pl>

> [...]
    igital-SLR-+-obiektyw-18-140mm-Kit/mainproduct/view/
    17790-AA-NA?gclid=CO6siZrA1csCFabhcgod9nIFDw

    Lepszy jest obiektyw 18-105, trochę krótsza ogniskowa, ale lepszy
    optycznie.
    Tu masz porównanie:
    http://www.the-digital-picture.com/Reviews/ISO-12233
    -Sample-Crops.aspx?Lens=665&Camera=614&Sample=0&FLI=
    0&API=0&LensComp=916&CameraComp=0&FLIComp=0&APIComp=
    0

    ---
    Avast.

  • 5. Data: 2016-03-23 10:24:17
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    wiskar pisze:

> [...]
    -Sample-Crops.aspx?Lens=665&Camera=614&Sample=0&FLI=
    0&API=0&LensComp=916&CameraComp=0&FLIComp=0&APIComp=

    Cenne info - dzięki.

    Dalej zbieram za i przeciw na jakiś kit.

    Pzdr, OMSON

  • 6. Data: 2016-03-23 10:48:29
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Jeszcze naiwne pytanie: może zamiast kombinować, to lepiej dozbierac i
    pocelowac w samą 10-tke? ;)

    http://www.cyfrowe.pl/aparaty/aparat-cyfrowy-leica-v
    -lux-typ-114.html

    Obecnie miałbym tak 3,5k max, ale za miesiąc, dwa... Dobry tok myślenia?

    Pzdr, OMSON

  • 7. Data: 2016-03-23 10:51:15
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2016-03-22 20:57, sc67 wrote:

    > Może coś takiego:
    > http://www.ceneo.pl/37898874

    Przy okazji zapytam, bo ze wzgledu na super niski poziom szumow na ich
    matrycah chodzi za mna Fuji: znajdzie sie typowe portretowe szklo w
    rozsadnej cenie?
    Chyba kazdy system ma cos ok. 50mm 1.8, tutaj zas jedyny obiektyw o
    zblizonych parametrach (ok jasniejszy ale nie zalezy mi na tym az tak
    bardzo) kosztuje ponad 3kzl. Wolalbym cos na poziomie
    jakosciowo/finansowym np Nikkora 50mm 1.8.

  • 8. Data: 2016-03-23 12:02:46
    Od: "PB" <p...@f...pl>

    > Jeszcze naiwne pytanie: może zamiast kombinować, to lepiej dozbierac i
    > pocelowac w samą 10-tke? ;)
    >
    > http://www.cyfrowe.pl/aparaty/aparat-cyfrowy-leica-v
    -lux-typ-114.html

    Zdecydowanie nie. A jeśli już chcesz taki aparat to tu masz dokładnie to
    samo tylko bez czerwonej kropki
    http://www.cyfrowe.pl/aparaty/aparat-cyfrowy-panason
    ic-lumix-dmc-fz1000.htmlPozdrowieniaP.B.

  • 9. Data: 2016-03-23 12:06:30
    Od: "PB" <p...@f...pl>

  • 10. Data: 2016-03-23 12:46:30
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2016-03-23 12:06, PB wrote:
> [...]
    -lux-typ-114.html

    > Zdecydowanie nie. A jeśli już chcesz taki aparat to tu masz dokładnie to

    Tyle, ze kupowanie takiego "pro" body z 1 calowa matryca....
    Mysle, ze przed zakupem dobrze byloby choc ogolnie okreslic potrzeby i
    zastosowanie.
    M43 moze zaoferowac mikro lub male rozmiary aparatu.
    Cropowy mirrorless - stosunkowo male rozmiary i wlasciwosci cropowej
    matrycy.
    DSLR - jak to lustrzanka dosc duza bądź duza z cropem lub pelna klatka
    (choc nie za te pieniadze)

    Ogolnie slowo "zainwestowac" w połączeniu z elektroniką to raczej
    oksymoron... ;]

    Ostatnio zainteresowalem sie wlasnie M43, do tej pory zupelnie
    odpuszczalem ten rozmiar. Dostaje calkiem dobra jakosc zdjec, czesto
    porownywalna z cropem oraz (zaleznie od modelu) sporo mniejsze rozmiary
    aparatu i obiektywow. Tu skrajny przyklad rozmiarowy z calkiem dobrymi
    parametrami foto:
    http://www.imaging-resource.com/PRODS/panasonic-gm1/
    panasonic-gm1A.HTM