  • 141. Data: 2012-01-04 21:54:01
    Temat: Re: jaki olej?
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    to w <news:4f037b7b$0$1190$65785112@news.neostrada.pl>:

    > begin 'Tom N'

    > Widzę, że postanowiłeś osiągnąć poziom kilku tutejszych trolli
    > manipulujących cytatami.

    LOL

    Pokażesz palcem gdzie cokolwiek zmieniłem w cytatach przy wycinaniu tego do
    czego się nie odnosiłem?

    --
    Tomasz Nycz

  • 142. Data: 2012-01-04 22:07:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin 'Tom N'

    > Pokażesz palcem gdzie cokolwiek zmieniłem w cytatach przy wycinaniu tego
    > do czego się nie odnosiłem?

    Wyrwałeś pojedyncze słowo z kontekstu zmieniając sens wypowiedzi. A teraz
    odtrolluj się wreszcie.

  • 143. Data: 2012-01-04 22:21:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/01/2012 17:11, Sylwester Łazar wrote:

    > Nie wyzywam Cię kolego, więc proszę: nie rób tego więcej.
    >
    > Niniejszym odnoszę się do faktów:
    > 1) Napisałem:
    > "Samochody w zasadzie też są dwukrotnie (lub lepiej) droższe w
    > porównaniu do tych sprzed Twoich dwóch dekad."
    > oraz "Opel Astra w salonie przy Politechnice Poznańskiej rok ok. 1992
    > cena 28 tys."
    > 2) Ty napisałeś:
    > "Teraz kosztuje 61 950PLN."..." Wygląda na to, że ten samochód był wtedy o
    > wiele droższy, niż dzisiaj."
    > ^^^^^^^^^^^^^

    Wiesz wogóle, co to inflacja, czy tak sobie pitolisz dla samego
    pitolenia? Bo w 1992 roku to zarabiało się w milionach, to dopiero był
    dobrobyt.

    A wiesz, że w IV wieku za kilkaset złotych można było wioskę kupić? To
    jest dowód na to, że kiedyś wioski były tańsze niż dzisiaj!

    > Poza tym, podałem cenę z roku 1993, a kolega nawet nie zauważył, że taka
    > cena nie była możliwa w roku 1992.
    > Oczywiście mój błąd - za co przepraszam.
    > To był rok 1995.

    I w jaki sposób to neguje zjawisko inflacji?

    > Ekonomia jest zjawiskiem niezwykle prostym.

    Jak widać nie dla każdego.

    > Wystarczy sobie odpowiedzieć na pytanie:
    > Jak to jest, że cena samochodów rośnie, ale są coraz tańsze?

    A jak to jest, że ceny wszystkiego rosną?

    > I teraz: skoro sa coraz tańsze, dlaczego większość tu forumowiczów
    > kupuje używane?

    Bo mieszkają w polsce i ich nie stać, albo po prostu są ciulami i
    mitomanami hamującymi na 4 metrach w śniegu, więc ich poziom
    inteligencji uniemożliwia zarobienie na nowy samochód?

    > Czy dodatnia inflacja jest skutkiem wzrostu poziomu życia, czy zubożenia
    > społeczeństwa?

    Oświeć mnie może.

    > Na przyszłość zachęcam do rzeczowej analizy faktów zamiast
    > niepotrzebnych nerwów.

    Na przyszłość polecam podawanie faktów.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 144. Data: 2012-01-04 22:34:43
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    to w <news:4f04bf82$0$1463$65785112@news.neostrada.pl>:

    > begin 'Tom N'

    > Wyrwałeś pojedyncze słowo z kontekstu zmieniając sens wypowiedzi.

    Naprawdę? no to przypomnijmy czytelnikom całość:

    <q>
    > Powinieneś się cieszyć, że całkowicie niezwiązane z twoją osoba uwagi
    > zaczynają ci doskwierać -- to znaczy, ze zaczynasz myśleć...
    Niestety, posiadam rzadką dzisiaj zdolność rozumienia kontekstu
    wypowiedzi, więc daruj sobie takie bajeczki.
    </q>

    niestety <<partykuła, za pomocą której mówiący wyraża żal, iż dana sytuacja
    ma miejsce, i zarazem pragnienie, żeby było inaczej,
    <http://sjp.pwn.pl/szukaj/niestety>

    Do wyboru masz:
    A. wyrażasz żal, że zaczyna ci doskwierać
    B. wyrażasz żal, że posiadasz zdolność

    > A teraz odtrolluj się wreszcie.

    Wybrałeś A.

    Jak widać na załączonym obrazku nie było sensu cytować reszty twoich wypocin
    po "niestety"...

    --
    T.

  • 145. Data: 2012-01-04 22:38:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-04 21:41, DoQ pisze:
    (...)
    > Robert coś słabo podpowiada,

    Daruj, ale co on ma do tego? Ja z nim się spotykam najwyżej towarzysko
    i niezbyt często.

    > może wypił?

    To go zapytaj.

  • 146. Data: 2012-01-04 22:39:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-04, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Można szukać innych punktów odniesienia.
    > Przeciętna pensja w 1992 roku to 2935000zł (293.50zł), czyli z tego co
    > piszesz na taką Astrę trzeba było pracować przeciętnie 8 lat.
    > Dziś 8 lat przeciętnego wynagordzenia to 326400zł.

    A osiem lat przeciętnego wynagrodzenia minus ośmioletnie wydatki na
    czynsz i żarcie?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 147. Data: 2012-01-04 22:53:10
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Niestety dla innych, dla ciebie. Czasem zaimki sie pomija, trzeba czytac
    "miedzy wierszami".
    Czepiasz sie pierdol, przekrecasz slowa, odjechales od tematu trollujac na
    maksa. Daj se siana.

    sz.

  • 148. Data: 2012-01-04 23:07:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-01-2012 22:38, Artur Maśląg pisze:
    > Daruj, ale co on ma do tego? Ja z nim się spotykam najwyżej towarzysko
    > i niezbyt często.
    > To go zapytaj.

    Nie czuje takiej potrzeby :)
    Ale ciekawy jestem od kiedy tak się interesujesz przeglądami w PSA.
    Ja nie nie mam fetyszu uczenia się na pamięć książeczek obsługi marki
    której nie posiadam, choćby Toyoty czy innego Opla.

    --
    Paweł

  • 149. Data: 2012-01-04 23:19:43
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    szufla w <news:je2hnv$77m$1@inews.gazeta.pl>:

    > Czasem zaimki sie pomija, trzeba czytac
    > "miedzy wierszami".

    Sugerujesz żeby "to" ignorować?

    > Czepiasz sie pierdol

    W jakim celu piszesz, ze "to" jest pierdołą?

    > przekrecasz slowa

    Bynajmniej.

    --
    T.

  • 150. Data: 2012-01-04 23:28:08
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Sugerujesz żeby "to" ignorować?

    Tak, wbij go do tzw. KFa.
    Jest szansa, ze sie wiecej nie odezwiesz bo nudny jestes jak flaki z olejem
    :P

    sz.