  • 1. Data: 2009-12-20 07:51:42
    Temat: jaki soft antywirusowy na NETBOOKA
    Od: "marl99999" <m...@U...fm>

    Witam. Prosze o porade jakie soft antywirusowy bylby mozliwie najlepszy na
    netbooka? Chodzi aby jego zapotrzebowanie na zasoby bylo mozliwie jak
    najmniejsze.

    Marl.

  • 2. Data: 2009-12-20 08:39:46
    Temat: Re: jaki soft antywirusowy na NETBOOKA
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    marl99999 napisał(a):

    > Witam. Prosze o porade jakie soft antywirusowy bylby mozliwie najlepszy na
    > netbooka? Chodzi aby jego zapotrzebowanie na zasoby bylo mozliwie jak
    > najmniejsze.

    I zeby zasilacz uciagnal? ;)

    j.

  • 3. Data: 2009-12-20 09:04:50
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 20-12-2009 08:51, marl99999 pisze:
    > Witam. Prosze o porade jakie soft antywirusowy bylby mozliwie najlepszy na
    > netbooka? Chodzi aby jego zapotrzebowanie na zasoby bylo mozliwie jak
    > najmniejsze.

    eset smart secutity 4?
    (tylko wyłącz później stopkę w mailach..)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2009-12-20 17:42:06
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Sun, 20 Dec 2009 08:51:42 +0100, "marl99999"
    <m...@U...fm> wrote:

    >Witam. Prosze o porade jakie soft antywirusowy bylby mozliwie najlepszy na
    >netbooka? Chodzi aby jego zapotrzebowanie na zasoby bylo mozliwie jak
    >najmniejsze.

    Nowy zasilacz na począte. A potem ClamAV.

    Zdrówko

  • 5. Data: 2009-12-20 17:53:53
    Temat: Re: [NTG] jaki soft antywirusowy na NETBOOKA
    Od: "Jacek S." <o...@f...pbz>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > eset smart secutity 4?
    > (tylko wyłącz później stopkę w mailach..)

    Właśnie, jak tę stopkę wyłączyć? Bo coś źle szukam - nie mogę znaleźć
    takiej opcji w ESET...
    --
    Jacek S.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4703
    (20091220) __________

  • 6. Data: 2009-12-20 18:12:16
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** marl99999 <m...@u...fm> wrote:

    > Witam. Prosze o porade jakie soft antywirusowy bylby mozliwie najlepszy na
    > netbooka? Chodzi aby jego zapotrzebowanie na zasoby bylo mozliwie jak
    > najmniejsze.

    NOD32, Avira.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 7. Data: 2009-12-20 18:18:52
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    A no tu: http://img80.imageshack.us/img80/267/eset.jpg

    --
    Cz.

  • 8. Data: 2009-12-20 20:49:15
    Od: "Jacek S." <o...@f...pbz>

    Czarek wrote:

    > A no tu: http://img80.imageshack.us/img80/267/eset.jpg

    A no rzeczywiście... Ech, pora jednak okulary zmienic:) Dzięki.
    --
    Jacek S.