  • 11. Data: 2021-05-16 21:47:07
    Temat: Re: jaki środek do pielęgnacji lakieru - wosk, politura, ceramika...
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Samochód to męski odpowiednik damskiej torebki ;-)

    -----

  • 12. Data: 2021-05-17 10:55:40
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-05-16 17:55, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Bzdura, prawdziwy mężczyzna ma burdel w pokoju i całym domu, rozróżnia 4
    > kolory, wyciera ręce o gacie, ale samochód... o nie, samochód musi
    > błyszczeć;-)
    Ale to są Janusze, właściciele passatów TDI. :-D

  • 13. Data: 2021-05-17 16:43:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 May 2021 17:55:42 +0200, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Bzdura, prawdziwy mężczyzna ma burdel w pokoju i całym domu,

    Z tym to akurat roznie bywa, ale ja tam uwazam, ze samochod jest do
    jezdzenia, a nie do sprzatania.
    A specyfika u mnie taka, ze sprzatanie moze na 1 dzien wystarczyc :-(

    >rozróżnia 4 kolory,
    > wyciera ręce o gacie, ale samochód... o nie, samochód musi
    > błyszczeć;-)

    A to chyba w USA czy w Niemczech, a i to tylko u niektorych :-)

    A kolory ... niedawno mnie ktos zrobil w bambuko.
    Jakie sa kolory szlakow turystycznych?
    Czarny, czerwony, zielony, niebieski, zolty ...

    A tu ktos sie wysilil i zrobil fioletowy.
    No jakis podejrzany byl ten czarny szlak, ale myslalem ze wyblakly.

    Ktos zaproponuje dodatkowy kolor, zeby nie bylo problemow z
    rozpoznawanianiem?

    J.

  • 14. Data: 2021-05-18 07:10:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 17.05.2021 16:43, J.F wrote:
    > A tu ktos sie wysilil i zrobil fioletowy.
    > No jakis podejrzany byl ten czarny szlak, ale myslalem ze wyblakly.

    No ale to prawidłowo - to najbardziej różny 50/50 mix czerwonego i
    niebieskiego. Inny, który pozostał do zmieszania barw podstawowych (bo
    zielony już jest) to pomarańcz.

    > Ktos zaproponuje dodatkowy kolor, zeby nie bylo problemow z
    > rozpoznawanianiem?

    No chyba tylko biały, brązowy, różowy lub podwójne kolory :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 15. Data: 2021-05-22 17:28:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 16.05.2021 o 21:47, ąćęłńóśźż pisze:
    > Samochód to męski odpowiednik damskiej torebki ;-)

    Nieprawda. Kobiecy samochód jest dla niej jak duża torebka - dlatego ma
    tam prawie zawsze syf. Jak w torebce.

    Dla faceta samochód to jak dawniej wierzchowiec. Na ogół zadbany i
    wypieszczony.

    --
    MN