  • 31. Data: 2011-09-22 15:57:19
    Temat: Re: jaki telefon w plusie opłaca się zakupić zeby go sprzedac?
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 21 09 2011 20:21, JoteR pisze:

    > Za to z (za przeproszeniem) bankiem, czyli jeszcze gorzej.

    Różnie to bywa.

    > Narzekają gamonie, którzy w zamian za badziewne Nokie 2xxx uwiązali się
    > dwuletnimi cyrografami po 5-7 dych miesięcznie. Ja tam na kredyty u opów
    > nie narzekam.

    To Nokie 2xxx mają Droida? Ciekawostka.

    > BTW: oddając z powrotem owego Huaweja, byłem świadkiem wciśnięcia młodej
    > parze Samsunga Wave 533 w abonamencie 69 zł. Ręce mi opadli, bo w tej
    > taryfie mogli mieć "za złotówkie" chociażby o niebo lepszego Wave 733, o
    > Blade czy małych galaksiątkach już nie wspominając. Ale "młody
    > dynamiczny" jupisiak zdołał przekonać sponsora małolaty, że ów ceglasty
    > badziew bez UMTS-a za to z egzotycznym systemem jest najlepszym wyborem
    > na świecie. Również do Internetu.

    Taka jego praca.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 32. Data: 2011-09-22 16:49:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    >Nie, nie zapłaci, ale nie będzie zbierał miesięcznie haraczu przez 2
    >lata.
    >Jeśli ktoś nie ma oszczędności aby z nich zrobić zakup to mu
    >współczuję
    >ale zawsze może sobie wziąć kredyt... :-)

    Zaraz Pszemolu, bo ja moze czegos nie rozumiem ... swojego iphona
    wziales przeciez "na kredyt", czy jak to sie tam nazywa to uwiazanie
    kontraktem z ATT :-)

    J.

  • 33. Data: 2011-09-23 03:18:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > przeciez "na kredyt", czy jak to sie tam nazywa to uwiazanie kontraktem z

    Chyba rzeczywiście nie rozumiesz i już nie zrozumiesz...
    Ile razy mam tłumaczyć że NIE BYŁO INNEGO SPOSOBU
    na legalne posiadanie iPhone 4 wtedy gdy go kupiłem?