  • 1. Data: 2015-06-24 09:19:37
    Temat: jaki używany TV warto kupić?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    Potrzebuję kupić tanio, więc raczej używany, TV, minimum 42 cale, z
    dobrymi kątami, jakiś niepsujący. Wielu z czytających tą grupę ma
    pojęcie co pada jak muchy, wypala się, ma technologie która wydawała się
    być obiecującą, a wyszło marnie. tego chciałbym uniknąć. Nie mam pojęcia
    czy są LCD które mają tak dobre kąty jak plazma. "smart", 3di inne
    bajery - nieistotne. TV będzie przez 90% czasu wyświetlał bajki z
    komputera (przez hdmi)
    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2015-06-24 09:25:53
    Temat: Re: jaki używany TV warto kupić?
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-06-24 o 09:19, ToMasz pisze:
> [...]
    > czy są LCD które mają tak dobre kąty jak plazma. "smart", 3di inne
    > bajery - nieistotne. TV będzie przez 90% czasu wyświetlał bajki z

    Cokolwiek nowego i firmowego ... LG, Samsung, SONY, SHARP, Panasonic ...
    unikać tanich marketowych TV a TV pochodzi jeszcze długo.

    Na początku roku sprzedałem 42" Samsunga (400zł) mającego z 10 lat i do
    dziś chodził bez problemów., jedyna wada to ciężar i wielkość ramki :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2015-06-24 11:09:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 czerwca 2015 09:19:38 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > czy są LCD które mają tak dobre kąty jak plazma. "smart", 3di inne
    > bajery - nieistotne. TV będzie przez 90% czasu wyświetlał bajki z
    Byle coś w miare firmowego. Ja np. chwalę Samsungi- kilka ich w rodzinie jest i nie
    ma powodu do narzekań
    Jak chcesz używke to poszukaj lokalnie na OLX.pl lub wyszukaj coś tu
    http://www.licytacje.komornik.pl/