  • 1. Data: 2014-04-09 12:10:47
    Temat: jakie SATA w płycie?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Płyta Gigabyte GA-8I925Xe-G na chipsecie 925XE. Na stronie Gigabyte w
    opisie nie jest podane jakiej generacji SATA jest na płycie. Czy stąd
    należy wnosić że jest to SATA1?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2014-04-09 12:17:39
    Temat: Re: jakie SATA w płycie?
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    net...

    >Cześć
    >Płyta Gigabyte GA-8I925Xe-G na chipsecie 925XE. Na stronie Gigabyte w
    >opisie nie jest podane jakiej generacji SATA jest na płycie. Czy stąd
    >należy wnosić że jest to SATA1?

    No popatrz. A na "mojej" stronie Gigabyte jest w opisie podane: "With up to
    150MB/s data transfer rate" :P

  • 3. Data: 2014-04-09 12:35:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Apr 2014 12:17:39 +0200, Santana napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    net...

    > No popatrz. A na "mojej" stronie Gigabyte jest w opisie podane: "With up to
    > 150MB/s data transfer rate" :P

    Ja szukałem w specyfikacji. Rzeczywiście, w opisie jest a spodziewałem się
    tam tylko marketingowych zachwytów :) Dzięki.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2014-04-09 12:46:37
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]

    >Ja szukałem w specyfikacji. Rzeczywiście, w opisie jest a spodziewałem się
    >tam tylko marketingowych zachwytów :) Dzięki.

    Drobnostka ;)