  • 1. Data: 2014-04-11 20:12:14
    Temat: Dobry PC pod wydajnego NAS-a
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Dobry PC pod wydajnego NAS-a a nawet wiecej, media center, energooszczedny

    Zapowiada sie fajnie

    http://pclab.pl/art57195-13.html

    W skroceie:

    AM1 i AMD Athlon 5350

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 2. Data: 2014-04-12 14:06:47
    Temat: Re: Dobry PC pod wydajnego NAS-a
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-04-11 20:12, mr misio pisze:
    > Dobry PC pod wydajnego NAS-a a nawet wiecej, media center, energooszczedny
> [...]
    Znowu ktoś odkrywa na nowo koło, skoro opony można kupić nawet używane?
    Wydajny NAS i więcej, cena poniżej 800zł, cichy i energooszczędny = HP
    Microserver NL36, dostępne od paru lat...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2014-04-12 15:54:40
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik BartekK napisał:
    > Znowu ktoś odkrywa na nowo koło, skoro opony można kupić nawet używane?
    > Wydajny NAS i więcej, cena poniżej 800zł, cichy i energooszczędny = HP
    > Microserver NL36, dostępne od paru lat...

    No ale dzieki AMD bedzie wieksza roznorodnosc.

    To chyba dobrze?

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 4. Data: 2014-04-12 16:03:55
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-04-12 14:06, BartekK pisze:

    > Znowu ktoś odkrywa na nowo koło, skoro opony można kupić nawet używane?
    > Wydajny NAS i więcej, cena poniżej 800zł, cichy i energooszczędny = HP
    > Microserver NL36, dostępne od paru lat...

    dostepny gdzie... bo jakos nie widze ofert...

  • 5. Data: 2014-04-12 17:35:32
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "KiloSierra" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    > Microserver NL36, dostępne od paru lat...
    >

    >dostepny gdzie... bo jakos nie widze ofert...

    Czytanie nie boli, uwierz :P

  • 6. Data: 2014-04-12 22:54:38
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Znowu ktoś odkrywa na nowo koło, skoro opony można kupić nawet używane?
    > Wydajny NAS i więcej, cena poniżej 800zł, cichy i energooszczędny = HP
    > Microserver NL36, dostępne od paru lat...

    Ale to już "stara i zapomniana" konstrukcja, no chyba, że jakieś leżaki
    magazynowe, poza tym gdzieś Ty widział nowy Microserver NL36 w cenie
    poniżej 800zł? Jak parę lat temu taki kupowałem to cena było coś około
    1500zł.
    Obecnie zastąpił go HP ProLiant MicroServer Gen8, ale jego cena to
    prawie 2000zł, jest dla odmiany na Intelu Celeron i bez żadnego dysku,
    pamięć 2 lub 4 GB. Żadna rewelacja za taką cenę.

  • 7. Data: 2014-04-13 01:34:22
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-04-12 22:54, nadir pisze:

> [...]
    > prawie 2000zł, jest dla odmiany na Intelu Celeron i bez żadnego dysku,
    > pamięć 2 lub 4 GB. Żadna rewelacja za taką cenę.
    Nie mam pojęcia gdzie teraz, ostatniego jakieś pół roku temu kupowałem,
    metodą google>szukaj> ceneo czy inne coś > znalazło sklep, telefon o
    stan > zamówione, N36L i N54L kupione, za 36 płaciłem 587zł brutto, w
    komplecie był 250GB seagate oraz 1GB ramu ddr3 ecc.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 8. Data: 2014-04-13 10:56:54
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik nadir napisał:

    > Ale to już "stara i zapomniana" konstrukcja, no chyba, że jakieś leżaki
    > magazynowe, poza tym gdzieś Ty widział nowy Microserver NL36 w cenie
    > poniżej 800zł?

    Z powodu braku na rynku cena poszla troszke w gore, ale moze to tez
    kwestia konfiguracji

    http://www.senetic.pl/hp/serwery_hp_proliant/hp_ml_f
    amily/proliant_n54l_family_g7/

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 9. Data: 2014-04-13 21:31:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Z powodu braku na rynku cena poszla troszke w gore, ale moze to tez
    > kwestia konfiguracji
    >
    > http://www.senetic.pl/hp/serwery_hp_proliant/hp_ml_f
    amily/proliant_n54l_family_g7/

    Faktycznie niskie ceny, ja 2-3 lata temu za NL36 płaciłem coś koło
    1500zł brutto. Ale widzę, że MicroServer G8 mają już w "normalnej" cenie.