  • 1. Data: 2012-10-02 13:13:17
    Temat: jakie gniazdo do obudowy 1wire?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Szukam jakiegoś gniazda, łatwo mocowalnego do obudowy,
    małego i lekkiego, do 1wire. Np. coś jak goldpiny (tzn.
    dziurki nie piny) ale do montażu na ściance, co polecacie
    do takiego zastosowania?

    a.

  • 2. Data: 2012-10-02 15:41:51
    Temat: Re: jakie gniazdo do obudowy 1wire?
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Szukam jakiegoś gniazda, łatwo mocowalnego do obudowy,
    > małego i lekkiego, do 1wire.

    RJ45 za duże?
    wtedy miałbyś łatwość instalacji w standardowej infrastrukturze...

  • 3. Data: 2012-10-02 15:47:22
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 02/10/2012 14:41, qlphon wrote:

    > RJ45 za duże?
    > wtedy miałbyś łatwość instalacji w standardowej infrastrukturze...

    RJ11 6/4 wystarczy...Wlacznie z zasilaniem zewnetrznych urzadzen.

    c.

  • 4. Data: 2012-10-02 16:31:34
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    "Cezar" wrote in message news:k4er9b$vj6$1@solani.org...

    > RJ11 6/4 wystarczy...Wlacznie z zasilaniem zewnetrznych urzadzen.

    na pewno wystarczy - to nawet za dużo ;-)
    ale kwestia kabelkowania tego potem
    RJ45 jest popularnym standardem, łatwo dostępnym i tanim...
    używasz standardowych kabli w standardowej sieci

    tylko dlatego o tym wspominam

  • 5. Data: 2012-10-02 17:06:35
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 02/10/2012 15:31, qlphon wrote:

> [...]
    > ale kwestia kabelkowania tego potem
    > RJ45 jest popularnym standardem, łatwo dostępnym i tanim...
    > używasz standardowych kabli w standardowej sieci

    RJ11 wetkniesz w gniazdo RJ45 jesli potrzeba

    c.

  • 6. Data: 2012-10-02 17:09:22
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-10-02 17:06, Cezar pisze:

    > RJ11 wetkniesz w gniazdo RJ45 jesli potrzeba

    No ale pytek pytał o gniazdo i poradziłeś mu RJ11. W RJ11 nie wetkniesz
    na przykład wtyczki RJ45 :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2012-10-02 17:20:04
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 02/10/2012 16:09, Mario wrote:

    > No ale pytek pytał o gniazdo i poradziłeś mu RJ11. W RJ11 nie wetkniesz
    > na przykład wtyczki RJ45 :)

    A po co miałby?

    W 1-wire standardem jest RJ-11

    Popatrz na rozne produkty:
    http://www.homechip.com

    c.

  • 8. Data: 2012-10-02 18:33:49
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    qlphon <q...@p...fm> wrote:

    > RJ45 za duże?

    jakie gniazdo RJ11/45 jest łatwo mocowalne do obudowy? (chodziło
    mi bardziej o wiercę dziurkę np. 6mm, wkładam gniazdo i zakręcam
    nakrętkę - tak jak np. minijack). Jeśli montuję na płytce, to nie ma
    problemu, ale przy montażu do obudowy? Mogę wycinać prostokąt i wsuwać,
    ale czy są takie z 'wcięciem'?

    a.

  • 9. Data: 2012-10-04 03:48:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Wemif" <w...@a...pl> wrote in message

> [...]
    > problemu, ale przy montażu do obudowy? Mogę wycinać prostokąt
    > i wsuwać, ale czy są takie z 'wcięciem'?

    A czemu nie chcesz minijacka właśnie? :-)

  • 10. Data: 2012-10-04 11:01:10
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Pszemol <P...@p...com> wrote:

    > A czemu nie chcesz minijacka właśnie? :-)

    Myślałem, że w ciągu ostatnich dwudziestu lat pojawiło się coś lepszego
    spełniające podobną funkcję ;-)

    a.