  • 1. Data: 2012-09-30 20:19:06
    Temat: [protel] nie da się przesunąć elementu
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    chodzi o taki przypadek:
    http://e-serwis.org/smietnik/ramka_protel.PNG
    niby narysowałem jakieś złącze, ale po dodaniu elementu do schematu zrobił
    się wokoło niego jakiś kreskowany prostokąt, który uniemożliwia przesunięcie
    elementu do krawędzi kartki...
    Protel 99 SE
    może Ktoś się spotkał i wie jak to poprawić?

    jak właże do schlib to po najechaniu na ten element co prawda się wyświetla,
    ale nie na środku jak powinien, a z boku...

  • 2. Data: 2012-09-30 21:09:13
    Temat: Re: [protel] nie da się przesunąć elementu
    Od: Paweł Hadam <h...@g...invalid>

> [...]
    >
    > jak właże do schlib to po najechaniu na ten element co prawda się
    > wyświetla, ale nie na środku jak powinien, a z boku...

    Może został jakiś śmieć, ukryte oznaczenie lub pin umieszczone z lewej
    strony? Miewałem takie przypadki.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 3. Data: 2012-09-30 22:16:51
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a jeszcze taka sprawa, w module PCB klikając prawym klawiszem myszki na
    obszar roboczy możemy sobie ładnie przesuwać ten obszar roboczy w oknie...
    jak przesuwać obszar roboczy w module SCH? normalnie coś mnie strzela jak
    muszę co chwilę przewijać paskami przesuwu...

  • 4. Data: 2012-10-02 09:17:11
    Od: "MiSter" <_...@w...pl>

> [...]
    >jak przesuwać obszar roboczy w module SCH? normalnie coś mnie strzela jak
    >muszę co chwilę przewijać paskami przesuwu...

    W Altium Designerze też możesz przesuwać obszar roboczy z włączonym prawym
    przyciskiem myszy.