  • 1. Data: 2014-10-01 06:53:36
    Temat: jakie moto wybrac
    Od: wolek87 <wolowiklukasz@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam wszystkich.... Mam mały dylemat chce kupic full crossa 250 2t...
    Tylko nie wiem jaka marke wybrac.. Które sa mniej awaryjne a które sie
    czesciej sypią... Mam do dyspozycji 7tyś... Wspomne tez ze to bedzie mój
    pierwszy tego typu motocykl... pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-10-01 22:21:13
    Temat: Re: jakie moto wybrac
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    W dniu środa, 1 października 2014 06:53:36 UTC+2 użytkownik wolek87 napisał:
    > Wspomne tez ze to bedzie
    >
    > pierwszy tego typu motocykl... pozdrawiam

    Stary, nie wiem jak to zrobiłeś ale czytając ten pierdylion kropek przypomniałeś mi
    słynną akcje telewizyjną gdzie się naklejało Kropka na ekran (ej, kurwa która to
    telewizja była? TVN?) . Taka sama mądra była jak cross ćwiartka na początek w błocie
    i w tym budżecie.

    A teraz idź, przygarnij Kropka, chociaż raz.

    Zanim ćwiartka full-cross-wypass za siedem koła Cię zabije o drzewo, albo, co
    bardziej możliwe kosztami napraw.

    KJ
    PS. Napisałem to "wypierdalaj" finezyjnie czy tak sobie?

  • 3. Data: 2014-10-01 22:48:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-10-01, KillJohn <p...@b...pl> wrote:

    > [... finezyjne wypierdalaj ... ]
    >
    > KJ
    > PS. Napisałem to "wypierdalaj" finezyjnie czy tak sobie?

    Bardzo. Czytajac to wyzej pomyslalem, ze cos jest nie tak az dobrnalem
    do tego PS-a i odetchnalem z ulga...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2014-10-02 06:45:41
    Od: wolek87 <wolowiklukasz@_NOSPAM_interia.pl>

    > Zanim ćwiartka full-cross-wypass za siedem koła Cię zabije o drzewo, albo,
    co bardziej możliwe kosztami napraw.

    Wiesz ja tutaj zapytalem jaka marke wybrac, ktora jest lepsza a nie o to
    co mnie zabije badz wzmocni. miałem okazje kilka razy jezdzic CRF 450 i
    jakos zyje a przy wadze mojej 115kg moto o pojemnosci 125 moze byc za
    malo. A jakie te koszty napraw sa ze miały by mnie załamać?
    PS. Stawiam teraz mniej kropek zebys sie nie denerwował:)

  • 5. Data: 2014-10-02 06:54:05
    Od: wolek87 <wolowiklukasz@_NOSPAM_interia.pl>

    a jeszcze zapomniałem dodac ze z motocyklami mam juz troche do czynienia.
    Nie byly to zadne demony prędkości czy mocy. Poprostu kumpel mnie zaraził
    jazda crossem. własnie jego CRF-ką jezdzilem. wspomne ze ta CRF-ka to też
    jego pierwszy motocykl typu cross i jakos zyje i zadnego powaznego wypadku
    nie mial

  • 6. Data: 2014-10-02 08:18:23
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-10-02 06:45, wolek87 pisze:

    > Wiesz ja tutaj zapytalem jaka marke wybrac, ktora jest lepsza

    HONDA jest lepsza.

    pozdr
    newrom
    --
    ,,Bundinn er bátlaus ma?ur"

  • 7. Data: 2014-10-02 09:52:27
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "wolek87" <wolowiklukasz@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:be0bfb741d6b73f957cb4de845c78273$1@grup
    y.scigacz.pl...
    > a jeszcze zapomniałem dodac ze z motocyklami mam juz troche do czynienia. --

    A możesz przestać do nas pisać z jakiegoś gównianego www?

    X.

  • 8. Data: 2014-10-02 11:14:12
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    W dniu czwartek, 2 października 2014 06:45:41 UTC+2 użytkownik wolek87 napisał:

    > jakos zyje a przy wadze mojej 115kg moto o pojemnosci 125 moze byc za
    >
    > malo.

    125 2T w crossie to jeszcze długo będzie za dużo jak na Twoje umiejętności (nie mówię
    tu o dualach/enduro typu DT125 z którego się szybko wyrasta i który nadaje się na
    początek początku).

    Jak Ci się wydaje że ćwiartka 2T będzie odpowiednikiem 4T CRF450 to naprawdę nie masz
    pojęcia o co pytasz.

    Za 6-7 tysi powinieneś znaleźć nie zamęczone EXC 125 lub 200 (to jest fajny pośredni
    model między 125 a 250 całkiem kulturalny w jeżdżeniu).
    Ale ćwiartka za ta kwotę będzie do roboty, o częstości wymian oleju, tłoka, korby w
    full cross to sobie doczytaj.

    W ogóle to kup enduro 250 4T (aczkolwiek do tych 7 tysi raczej trzeba by dołożyć) i
    baw się dobrze.

    Rozumiem że koszty stroju, w tym butów (buty do enduro to absolutnie obowiązkowa
    pozycja i jej się nie da niczym zastąpić) to oddzielny budżet.

    KJ

  • 9. Data: 2014-10-02 14:48:58
    Od: wolek87 <wolowiklukasz@_NOSPAM_interia.pl>

    Ja wiem ze ćwiartka to nie bedzie odpowiednik crf.
    Chcialbym kupic cos takiego zeby po jakims czasie gdy juz to wyczuje,
    opanuje zebym mógł sie tym troche powsciekac na polach drogach polnych po
    błotnistym terenie. Na stroj mam osobne pieniadze mysle o butach jakis
    buzer rekawice kask google. Mam na to okolo 1500zl. wystarczy?

  • 10. Data: 2014-10-03 15:50:12
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    weź idź już kup tą ćwiarę albo nie. Weź CR500!
    To jest sprzęt dla twardziela!

    Tylko proszę już nie ględź o wyczuję, opanuję.

    O błocie to tyle powiem że goście którzy mają ode mnie 10 razy tyle umiejętności i
    doświadczenia wtapiali cięższe sprzęty co chwila na podmokłym tam gdzie ja na setce
    przelatywałem górą jakbym po dywanie jechał.

    KJ