  • 11. Data: 2014-10-04 08:52:59
    Temat: Re: jakie moto wybrac
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-10-02 o 06:45, wolek87 pisze:
    > Wiesz ja tutaj zapytalem jaka marke wybrac, ktora jest lepsza a nie o to
    > co mnie zabije badz wzmocni. miałem okazje kilka razy jezdzic CRF 450 i
    > jakos zyje a przy wadze mojej 115kg moto o pojemnosci 125 moze byc za
    > malo. A jakie te koszty napraw sa ze miały by mnie załamać?
    > PS. Stawiam teraz mniej kropek zebys sie nie denerwował:)

    KillJohn pisał o 250 4T. Przy Twojej wadze używana 250 może być nieco
    słaba. Ale np. klasyki takie jak DRZ400 lub coś w podobnej pojemności
    powinno być idealne.
    Nie wiem dlaczego upierasz się przy crossie skoro enduro jest bardziej
    uniwersalne.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2014-10-04 08:54:17
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-10-04 o 08:52, Piotr Rezmer pisze:

    > Nie wiem dlaczego upierasz się przy crossie skoro enduro jest bardziej
    > uniwersalne.

    No i koszty utrzymania silnika 4T są niższe niż w 2T. A jak rozumiem
    koszty też mają znaczenie.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2014-10-05 15:04:26
    Od: wolek87 <wolowiklukasz@_NOSPAM_interia.pl>

    Pisałem na forum z pewna osoba i tez poleciła mi DRZ 400 lepsze do jazdy
    po lasach polach błocie no i utrzymanie duzo tańsze...