  • 21. Data: 2009-06-02 14:13:51
    Temat: Re: [OT]Re: jakosc dzwieku
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:h02mco$547$1@node1.news.atman.pl...

    > Ja mam teraz High Definotion Audio Realtek

    High Deformation Audio Realtek ?

  • 22. Data: 2009-06-02 14:16:40
    Temat: Re: jakosc dzwieku
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Paula fajna była. A wcześniej AY-3-8910 :-)

    ZX? Tak stary nie jestem ;)

    Czego z reszta zaluje... Zanim komputer stal
    sie sprzetem AGD mial znacznie wiecej uroku ;)

    A wracajac do tematu SB128 - trafilem przypadkiem:
    :) :) :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 23. Data: 2009-06-02 14:20:28
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    maX wrote:

    >Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    >High Deformation Audio Realtek ?

    Daj spokój, liczą się chęci :)

    Grzegorz

  • 24. Data: 2009-06-02 14:20:56
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Vituniu"
    >ZX?

    Tajest.

    >Tak stary nie jestem ;)
    >
    >Czego z reszta zaluje... Zanim komputer stal
    >sie sprzetem AGD mial znacznie wiecej uroku ;)

    Ale rodzice wyganiali, bo telewizor był potrzebny ;-)

    >A wracajac do tematu SB128 - trafilem przypadkiem:
    >http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1065760.html
    >:) :) :)

    Niiiice.

    --
    \------------------------/ ach! coz widze!! oto istota przez duze 'i'
    /------------------------\

  • 25. Data: 2009-06-02 14:42:14
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Kto miał Aureala i tak raczej używał A3D.
    > Jak pamiętam w grach nie było mozliwości
    > używania jednocześnie efektów środowiskowych
    > (EAX) i dźwięku 3D (A3D). Albo jedno, albo drugie.

    W A3D dzwiek byl modelowany "na zywca" z braniem
    pod uwage zarowno jego zrodla jak i ewentualnych odbic.

    Alternatywa z CL bylo pozycjonowanie dzwieku przez
    biblioteki DirectSound plus nalozenie predefiniowanego
    (o zgrozo) filtra.

    Porownania IMHO nie ma.

    Ale... Creative proces przegralo, zamiast splacic Aureala
    kupili ich w calosci, patenty zamkneli w szufladzie
    i prawie utlukli temat sterownikow pod 2K/XP.

    Ot... Kapitalizm.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 26. Data: 2009-06-02 15:19:43
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Giecze pisze:

    > Daj spokój, liczą się chęci :)

    No właśnie. Karta jest zintegrowana i wiem tylko to co Everest pokazuje.

    --
    animka

  • 27. Data: 2009-06-02 15:56:20
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Vituniu, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości h03b3i$96r$...@a...news.neostrada.pl pobredza:

    > Pierwszy EAX byl "zdziebko" topornym rozwiazaniem.
    > Zwlaszcza kiedy porownac z Aurealem...

    Oj tak, sam wspominam bardzo przyjemnie Vortexa z czasów, kiedy wszystko
    pięknie grało. Teraz czas spędzam z Sigmatelem w laptopie, który gra tak
    czysto jak tylko czysto potrafią grać tanie zintegrowane układy w
    laptopach, czyli w ogóle. O podpięciu wieży (bez X-Fi/Xonara U1) chyba
    mogę zapomnieć.

    --
    tbr

  • 28. Data: 2009-06-02 19:48:30
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...pl.zx>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Vituniu"
    >
    > Paula fajna była. A wcześniej AY-3-8910 :-)

    14 bitowy tryb w Pauli grał mega dobrze, szczególnie pod AHI ... no i to
    kodowanie mp2 bo szybciej szło niż mp3 na 68030 40Mhz...

    A teraz? Heh ;)

    Pozdr,
    Tomek