  • 1. Data: 2009-06-01 13:27:35
    Temat: internet za granica
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    moj znajomy chce sobie objezdzac europe w wakacje. chcialby miec staly
    dostep do internetu, poczta i strony.
    no i nie wiem co mam mu powiedziec.
    nasze polskie oferty dostepu (era, orange, plus) stwierdzily, ze za granica
    bedzie placil jak za naormalne polaczenie komorkowe + za przesyl danych wiec
    wyjdzie to majatek.
    co mam mu powiedziec lub poradzic, jak jezdzac po europie miec staly dostep
    do internetu i to jeszcze w miare szybki w laptopie?

  • 2. Data: 2009-06-01 14:07:19
    Temat: Re: internet za granica
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "doktorek" <q...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > co mam mu powiedziec lub poradzic, jak jezdzac po europie miec staly dostep do
    > internetu i to jeszcze w miare szybki w laptopie?

    W play-u strefa euro kosztuje 20zł za 1 Mbajt :)
    a głowna strona onetu ma chyba ze 700 kilo
    Moze warto poszukac rozwiązań na karte ale w danym kraju.

  • 3. Data: 2009-06-01 14:12:32
    Od: "duplo" <p...@9...pl>

> [...]
    > co mam mu powiedziec lub poradzic, jak jezdzac po europie miec staly
    > dostep do internetu i to jeszcze w miare szybki w laptopie?

    Szukać kafejek lub niezabezpieczonych sieci wi-fi po drodze. Nic innego
    nie da się wymyślić.

  • 4. Data: 2009-06-01 15:43:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 16:12:32 +0200, duplo napisał(a):

    > Szukać kafejek lub niezabezpieczonych sieci wi-fi po drodze. Nic innego
    > nie da się wymyślić.

    Oraz oficjalnych hotspotów. Dworce, hotele, centra miast itd.
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2009-06-01 18:44:13
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "doktorek" <q...@m...pl> wrote in message

    > co mam mu powiedziec lub poradzic, jak jezdzac po europie miec staly
    > dostep do internetu i to jeszcze w miare szybki w laptopie?

    Najlepiej powiedzieć prawdę, że się na tym nie znasz.

  • 6. Data: 2009-06-01 18:51:09
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de>

    "doktorek" <q...@m...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > co mam mu powiedziec lub poradzic, jak jezdzac po europie miec staly
    > dostep do internetu i to jeszcze w miare szybki w laptopie?
    McDonalds daje godzine dziennie bezplatnie. Trzeba sie zarejestrowac tutaj:
    http://www.mcdonalds.de/unternehmen/mcvip.html. Pewnym problemem jest, ze
    trzeba posiadac niemiecki telefon komorkowy. Ale w kazdym tureckim sklepie
    dostanie sie karte xtra albo callya bez potrzeby rejestracji. I juz sie ma
    niemiecki nr i mozna serfowac w McDonaldsach w internecie.

    Andy

  • 7. Data: 2009-06-01 18:59:10
    Od: Wacław Sondej <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "d530" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > "doktorek" <q...@m...pl> wrote in message

    > Najlepiej powiedzieć prawdę, że się na tym nie znasz.

    Ja też sie na tym nie znam, ale chętnie dowiem się czegos przydatrnego. Czy
    masz cos do powiedzenia w tej kwestii, czy tylko taki besserwisser jesteś?
    WS

  • 8. Data: 2009-06-01 20:52:56
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "Wacław Sondej" <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ja też sie na tym nie znam, ale chętnie dowiem się czegos przydatrnego.
    > Czy masz cos do powiedzenia w tej kwestii, czy tylko taki besserwisser
    > jesteś?
    > WS

    W tej kwestii to tylko NTG i od tego należało zacząć. A co do oceny, to kulą
    w płot. Na temat internetu za granicą nie mam zielonego pojęcia.

  • 9. Data: 2009-06-01 21:02:21
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    >Na temat internetu za granicą nie mam zielonego pojęcia.

    NTG. Kogo tu obchodzi to o czym nie masz zielonego pojęcia?

    --
    marfi

  • 10. Data: 2009-06-02 00:37:59
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Dodajmy, ze oficjalnie spoty zwykle sa platne albo dla customerow. Zostaja
    chyba tylko puby.

    --
    pozdr