  • 1. Data: 2012-03-05 18:36:09
    Temat: jambox i coś innego niż stb
    Od: MaRc <t...@g...com>

    witam
    może ktoś się orientuje, czy do jamboxa potrzeba obowiązkowo, z
    podkreśleniem "obowiązkowo", dekodera stb?
    czy może być sprzęt htpc z jakimś XBMC lub VDR na pokładzie?

    --
    MaRc
    Nie kłóć się z idiotą. Będziesz musiał zniżyć się do jego poziomu a

  • 2. Data: 2012-03-05 18:45:09
    Temat: Re: jambox i coś innego niż stb
    Od: Adam Wołk-Jankowski <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    > może ktoś się orientuje, czy do jamboxa potrzeba obowiązkowo, z
    > podkreśleniem "obowiązkowo", dekodera stb?
    > czy może być sprzęt htpc z jakimś XBMC lub VDR na pokładzie?

    Ze wzgl. na szyfrowanie obowiązkowo STB.
    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski

  • 3. Data: 2012-03-05 18:51:05
    Od: MaRc <t...@g...com>

    > Ze wzgl. na szyfrowanie obowiązkowo STB.

    to mnie bardzo zasmuciłeś :/ niby w czym taki stb jest lepszy od sprzętu
    htpc? echh

  • 4. Data: 2012-03-05 23:00:14
    Od: Adam Wołk-Jankowski <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    > to mnie bardzo zasmuciłeś :/ niby w czym taki stb jest lepszy od sprzętu
    > htpc? echh

    Zaaprobowali go nadawcy ;)
    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski

  • 5. Data: 2012-03-06 07:21:03
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-03-05 19:36, *MaRc* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > witam
    > może ktoś się orientuje, czy do jamboxa potrzeba obowiązkowo, z
    > podkreśleniem "obowiązkowo", dekodera stb?
    > czy może być sprzęt htpc z jakimś XBMC lub VDR na pokładzie?

    Swego czasu Jambox odgrażał się, że będzie można ich oglądać z PC. Jak
    na razie cisza, ale może nie do końca o tym zapomnieli.
    Mi (po początkowych kłopotach) oba STB (Motorola i Zyxel) chodzą dobrze.
    Niedługo ma być zmiana oprogramowania na Motorolę i kilka udogodnień,
    które powinny być od dawna - np. programowanie nagrywania przez net.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 6. Data: 2012-03-06 09:06:32
    Od: MaRc <t...@g...com>

    W dniu 06.03.2012 00:00, Adam Wołk-Jankowski pisze:

    > Zaaprobowali go nadawcy ;)

    sasc-ng ma wieksze możliwości :)

  • 7. Data: 2012-03-06 09:13:57
    Od: MaRc <t...@g...com>

    W dniu 06.03.2012 08:21, Mirek Ptak pisze:
    > Swego czasu Jambox odgrażał się, że będzie można ich oglądać z PC. Jak
    > na razie cisza, ale może nie do końca o tym zapomnieli.

    a jak jest teraz?

    u nas niedługo ma być jambox a ja u siebie mam małe htpc. mam w tym wsio
    od dvb-t do dvb-s2 i nie narzekam. małe ciche pudełeczko zamiast kilku
    sprzętów. nie chciałbym dostawiać kolejnych "dekoderów" za które trzeba
    płacić :/

  • 8. Data: 2012-03-06 09:44:03
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-03-06 10:13, *MaRc* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > a jak jest teraz?

    No przecież napisałem :) - na razie cisza.
    Najlepiej zapytaj u źródła

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak