  • 1. Data: 2009-02-10 12:58:02
    Temat: jeszcze jeden Plener ślubny
    Od: Niedzwiedz <n...@g...pl>

    W styczniu jak to w styczniu , raz zima raz błoto, nadal doskwiera mi
    brak zdjęć na grupie wiec dalej prowadzę mini krucjatę zachęcająca do
    wrzucania zdjęć.
    Dziś kilka zdjęć z pleneru ślubnego w styczniu :)

    http://mariuszspruch.blogspot.com/2009/02/przez-lasm
    ge-i-metro.html

    --
    Niedzwiedz

    www.mariuszspruch.pl - Fotografia Slubna
    www.mariuszspruch.blogspot.com - fotoblog niedzwiedzia

  • 2. Data: 2009-02-10 13:12:40
    Temat: Re: jeszcze jeden Plener ślubny
    Od: m...@g...com

> [...]
    > wrzucania zdjęć.
    > Dziś kilka zdjęć z pleneru ślubnego w styczniu :)

    A czy metro ma jakies szczegolne znaczenie dla mlodych? Bo jak nie to
    jakos nie rozumiem cel wycieczki do metra..
    Jakos specjalnie do mnie nie przemawiaja te zdjecia z metra. W lesie
    przynajmniej ladnie no i jest informacja o jakiej porze roku byl slub
    i jaka wtedy byla pogoda..
    Ale ja sie pewnie nie znam.

  • 3. Data: 2009-02-10 13:23:50
    Od: d'plus <d...@t...pl>

    Niedzwiedz pisze:

> [...]
    > wrzucania zdjęć.
    > Dziś kilka zdjęć z pleneru ślubnego w styczniu :)

    podoba mi się fota gdy siedzą na platformie stacji metra

    trochę technicznie:
    widzę, że ISO 2500. to coś na garniturze to szum od czułości?
    jeśli tak to cholercia moje wyobrażenie o D3 jako bezszumnym
    noktowizorze pryskają :)

    jakoś usuwałeś szumy na tej fotce?

  • 4. Data: 2009-02-10 13:24:48
    Od: pwz <p...@j...pl>

    m...@g...com pisze:
> [...]
    > Jakos specjalnie do mnie nie przemawiaja te zdjecia z metra. W lesie
    > przynajmniej ladnie no i jest informacja o jakiej porze roku byl slub

    Heh... To i tak nieźle, że w metrze. Niedawno widziałem "sesję" ślubną w
    galerii handlowej. W tle budki z fast foodem...
    pwz
    P.S. Ale w sumie ciekaw jestem, co im wyszło na tych zdjęciach...
    pwz

  • 5. Data: 2009-02-10 13:28:11
    Od: Niedzwiedz <n...@g...pl>

> [...]
    > widzę, że ISO 2500. to coś na garniturze to szum od czułości?
    > jeśli tak to cholercia moje wyobrażenie o D3 jako bezszumnym

    iso 2500 to pikuś dla d3 :)
    szumy to widać od iso 9000 ale na papierze jeszcze nie jest tragicznie :)
    tu cos przymajstrowalem w PS pewnie ale chba masz za mocno rozjasnoina
    matryce (odradzam na TN matrycach ogladac)

  • 6. Data: 2009-02-10 13:38:41
    Od: d'plus <d...@t...pl>

    Niedzwiedz pisze:

    > iso 2500 to pikuś dla d3 :)
    > szumy to widać od iso 9000 ale na papierze jeszcze nie jest tragicznie :)

    dzięki, jednak mam po co żyć :)

    > tu cos przymajstrowalem w PS pewnie ale chba masz za mocno rozjasnoina
    > matryce (odradzam na TN matrycach ogladac)

    Służbowy lap FS, nic ciekawego.

  • 7. Data: 2009-02-10 14:04:26
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    To jeszcze nic - http://tinylink.com/?4PK2vnrZ5T

  • 8. Data: 2009-02-10 14:39:33
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > To jeszcze nic - http://tinylink.com/?4PK2vnrZ5T

    odmowil bym focenia, obciach byc nawet gosciem na takiej imprezie :D

    Roger

  • 9. Data: 2009-02-10 14:49:30
    Od: Niedzwiedz <n...@g...pl>

    Roger from Cracow pisze:

    > odmowil bym focenia, obciach byc nawet gosciem na takiej imprezie :D
    >
    > Roger

    ee dlaczego :) cos innego zawsze fajne :D

  • 10. Data: 2009-02-10 16:10:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:

    > odmowil bym focenia, obciach byc nawet gosciem na takiej imprezie :D

    Ale w sumie co się dziwić. Dla całkiem niemałej części młodych ludzi
    wychowanych na ideałach zmonopolizowanych przez zbrodniarzy mediów (tak,
    uważam, że poziom wszelkich eremefów, polsatów czy gazetek kolorowych
    dla kwok kwalifikuje się do masowej zbrodni przeciwko mózgom) centrum
    handlowe jest dobrem najwyższym, odpowiednikiem świątyni, źródłem
    szczęścia i sensem życia, do którego podąża się w weekend w nagrodę za
    dobrą pracę od 9 do 19 w pozostałe dni. Wydaje się to przesadą, ale
    naprawdę, obserwacja niektórych, zwłaszcza lepiej sytuowanych ludzi
    prowadzi do takich wniosków. Zresztą... wystarczy zapytać - kiedy byli
    ostatnio w lesie czy nad rzeką albo po prostu powłóczyli się po mieście
    bez zaglądania do sklepów.

    Dlaczego zatem nie mieliby zrobić czegoś ważnego w miejscu, które jest
    dla nich tak ważne?

    A tak na deser - na stronie mafii czasopismowej znalazłem piękny opis.
    Mianowicie ''Życie na gorąco'' i inne temu podobne pozycje uważałem
    zawsze za lekturę dla... nazwijmy to, drobiu. A tu, proszę:

    ''Profil czytelnika: To pismo chętnie czytają kobiety zainteresowane
    życiem gwiazd, wiadomościami i ciekawostkami. Czytelniczki Życia na
    Gorąco z uwagą zagłębiają się w lekturę rubryk poradniczych poświęconych
    zdrowiu, urodzie oraz poradom kulinarnym. Życie na Gorąco czytają
    dojrzałe kobiety, mieszkanki dużych miast, dobrze wykształcone,
    posiadające najczęściej już dorosłe dzieci.''

    Jeśli to jest prawda to ja... nie mam pomysłu, co ja...

    Źródło:
    http://reklama.bauer.pl/magazine.php/sid,4/mid,28/ti
    tle,Zycie-na-Goraco/

    --