  • Data: 2017-02-21 16:21:54
    Temat: kabelkologia
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    zakupiłem sobie taki "bajerancki/hipsterski" kabelek micro USB. kręcony,
    wtyczki pod kątem. chińszczyzna, ale co dziś nie jest. podłączam do
    power banku, coś tam czytam na telefonie, a tu okazuje się, że mimo, że
    baterie się ładują, to power z baterii ucieka. podłączam power bank inna
    chińszczyzną no i się ładuje bez problemu.
    ok. ja wiem, ze są kabelki i kabelki, ale no dajcie państwo spokój, żeby
    aż tak? co musi być nie tak w takim kabelku, żeby aż tak ograniczał
    "moc" ładowania? <rs>