  • Data: 2017-02-21 21:00:48
    Temat: Re: kabelkologia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sebastian Biały h...@p...onet.pl ...

    > Za mało miedzi na powierzchnię przekroju. Albo dlatego że to nie jest
    > miedź, albo dlatego że jest jej mało.
    >
    > Dobry kabel cieżko kupić. W końcu znalazłem po kilku wtopach ale to
    > nie oznacza że jest dobry, tylko że jest wystarczający. Nie jest to,
    > co ciekawe, kabel firmowy tylko chińczyk i w dodatku wygląda kiepsko.
    > Ale ważne że ma najniższą rezystancję na metr jaką widziałem w kablu
    > micro usb.
    >
    > Ciekawostką jest to że np. kable Samsunga kupowane w róznych
    > miejscach, w tym podejrzanych, oraz wyjmowane z firmowych pudełek
> [...]
    Ostatnio trafiłem na jakis kabel od telefonu dodgee ktory dawał piekne
    ładowanie (nie pamietam dokładnie ile, ale na pewno ponad 1A)
    Wymieniłem na jakis inny i tragedia - ledwo podtrzymywał baterie przy
    yanosiku czy navi.
    Zmieniłem na cos grubszego i znow jest ok, ale nie mierzyłem ile.

    reasumujac - tak jak Sebastian pisze - sa kable i kable - testuj. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać