  • 1. Data: 2011-07-15 16:38:19
    Temat: tuner dvb-t + media player+hdd
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    Kiedyś komputer był centrum multimedialnym. Karta TV, duży monitor,
    takie tam bajery. Obecnie coraz mniej oglądam, a oczu do patrzenia w
    ekran przybywa. najchętniej wpakowałbym filmy na twardy dysk, podłączył
    to do TV i zapomniał. Z poszukiwań na allegro nie wiele wyszło. JEst
    wysyp urządzonek ze złączem usb, do którego jeszcze mogę dokupić dysk w
    obudowie. Ale zeby to jeszcze miało tuner DVB-T ( od wczoraj u nie
    dostępne) - to już niemożliwe.

    Może ktoś trafił na takie urządzenie, ale tańsze od całego PC? Może
    jakiś stary tuner sat, potrafił odtwarzać "obce" nagrania z dysku
    wewnętrznego? (to juz opcja bez DVB-T chyba)

    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2011-07-15 16:58:26
    Temat: Re: tuner dvb-t + media player+hdd
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > wysyp urządzonek ze złączem usb, do którego jeszcze mogę
    > dokupić dysk w
    > obudowie. Ale zeby to jeszcze miało tuner DVB-T ( od

    Wyjątkowo słabo szukałeś, praktycznie każdy tuner DVB-T ma
    funkcję odtwarzacza i nagrywania:
    http://allegro.pl/tuner-dvb-t-ariva-t60-najtaniej-po
    zostaly-4-szt-i1704157016.html
    http://allegro.pl/tuner-cyfrowy-dvb-t-mpeg-4-full-hd
    -wiwa-hd-80-i1703388447.html
    http://allegro.pl/tuner-tv-naziemnej-maximum-t-102-d
    vb-t-hd-mpeg4-i1703639353.html

    to tylko z pierwszej strony aukcji :-)

  • 3. Data: 2011-07-15 18:21:55
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    może nie wyraźnie to napisałem:
    "najchętniej wpakowałbym filmy na twardy dysk, podłączył
    to do TV i zapomniał"
    czyli komputer pozostaje komputerem do www, poczty, takich tam bzdetów,
    natomiast bajki, filmy przegrywam na inny dysk który _wkładam_ do
    zakupionego urządzenia. Potem dowolny członek rodziny podłacza go gdzie
    chce i ogląda co tam chce.
    O ile mnie oczy nie mylą, to do żadnego z 3 urządzeń nie da sie
    zamontowac dysku. tak wiec, w przypadku zakupu któregoś z nich, czeka
    mnie jeszcze obudowa na dysk z zasilaczem... Tego właśnie próbuje uniknąć.

    ToMasz

  • 4. Data: 2011-07-15 18:42:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 20:21:55 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > zamontowac dysku. tak wiec, w przypadku zakupu któregoś z nich, czeka
    > mnie jeszcze obudowa na dysk z zasilaczem... Tego właśnie próbuje uniknąć.

    są NMT z opcją podpięcia tunera DVB-T, ewentualnie możesz zaszaleć na
    zewnętrzny tuner DVB-T z nagrywaniem na dysk sieciowy, albo własny z
    możliwościa udostępnienia nagrań w sieci

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2011-07-15 19:09:37
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamontowac dysku. tak wiec, w przypadku zakupu któregoś z nich, czeka
    > mnie jeszcze obudowa na dysk z zasilaczem... Tego właśnie próbuje uniknąć.

    http://www.itsklep.pl/product-pol-3382-Odtwarzacz-Hy
    undai-MBox-R3150S.html -
    ma wszystko co chcesz. Mozliwośc podpięcia 2 dysków twardych (jeden na stałe
    w środku, drugi w "kieszeni" z tyłu obudowy.) Tuner dvb-t i nagrywanie.

    MaW

  • 6. Data: 2011-07-15 19:11:12
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "MaW" <n...@a...bbb> napisał w wiadomości
> [...]
    > - ma wszystko co chcesz. Mozliwośc podpięcia 2 dysków twardych (jeden
    > na stałe w środku, drugi w "kieszeni" z tyłu obudowy.) Tuner dvb-t i

    Małe uzupełnienie - dysk musisz wcześniej sformatowac w urządzeniu. Ale to
    chyba nie jest wielki problem?

  • 7. Data: 2011-07-15 19:18:20
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

> [...]
    > - ma wszystko co chcesz. Mozliwośc podpięcia 2 dysków twardych (jeden na
    > stałe w środku, drugi w "kieszeni" z tyłu obudowy.) Tuner dvb-t i
    tego sie obawiałem. znaczy ceny. za 8 stów można spoko poskładać małego
    PC z tymi możliwościami....
    mimo wszystko dzięki

    ToMasz

  • 8. Data: 2011-07-15 19:33:28
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > są NMT z opcją podpięcia tunera DVB-T, ewentualnie możesz zaszaleć na
    > zewnętrzny tuner DVB-T z nagrywaniem na dysk sieciowy, albo własny z
    > możliwościa udostępnienia nagrań w sieci

    idąc za hasłem NMT trafiłem na srtonę komputer swiata, i tam znalazłem
    test 10 takich urządzeń. najtańsze z dyskiem to Manra all player czy
    costam, kosztuje 350zeta! dalej taniej wyjdzie kupić obudowę
    multimedialną, a później osobno tuner dvbt ( chyba stanieją :))
    ToMasz

  • 9. Data: 2011-07-15 21:10:48
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-07-15 21:18, ToMasz pisze:
    undai-MBox-R3150S.html
    > tego sie obawiałem. znaczy ceny. za 8 stów można spoko poskładać małego
    > PC z tymi możliwościami....

    A czego się spodziewałeś ? przecież tego typu kombajny są komputerami
    właśnie. Różnica polega tylko na tym że masz dedykowany system (linux)i
    komponenty. Jednak smiem twierdzić że nadal taki box jest tańszy (lub
    wyraźnie wydajniejszy) od porównywalnego komputera i ma od razu soft,
    którego nie trzba konfigurować, instalować etc

  • 10. Data: 2011-07-15 21:35:27
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    boxfish pisze:

> [...]
    > wyraźnie wydajniejszy) od porównywalnego komputera i ma od razu soft,
    > którego nie trzba konfigurować, instalować etc
    racja!
    miałem jednak nadzieje, ze skoro da sie "rozdawać" tunery sat z
    nagrywarkami, to cena tych urządzeń nie jest tak wyskoa. być moze na
    rynku pojawiły sie urządzenia nie powiązane z dostawcą tv sat i
    potrafiące odtwarzać (poza co same nagrały) divxy Nie udało sie trudno.
    Takie cos znalazłem:

    http://allegro.pl/media-player-hd-conceptronic-500-g
    b-f-vat-i1680030890.html

    warto czy kiszka?