  • 1. Data: 2011-03-03 10:11:54
    Temat: XX powered by Eneloop
    Od: a...@p...pl

    http://www.eneloop.info/products/batteries/xx-powere
    d-by-eneloop-technology.html

    czy ktos moze testowal te akumulatorki ?

    Maja 2500 mAh ale 500 cykli? Chcialbym uzywac ich w aparacie
    fotograficznym. Obecnie mam te standardowe Eneloopy 2000 mAh i od 3
    lat sprawuja sie bardzo dobrze. Od zawsze ladowane w
    BC700 i zawsze laduja sie na 1950-2050.

    Ciekawia mnie tez Eneloopy Lite (mniejsza pojemnosc, ale podobno
    dluzej trzymaja i maja byc zastepstwem baterii np. w zegarkach).

    A co powiecie o innych

    Recyko, Infinium, ...i jakies Sony - tez twz. ready for use? Ktos moze
    porownywal w dzialaniu?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-03-03 10:48:40
    Temat: Re: XX powered by Eneloop
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 03 Mar 2011 11:11:54 +0100, a...@p...pl wrote:
    >Recyko, Infinium, ...i jakies Sony - tez twz. ready for use? Ktos moze
    >porownywal w dzialaniu?

    Varta Ready2Use .. i po roku slabego uzywania dostaly zwarcia.
    Odradzam.

    A eneloopy teraz tak tanie, ze chyba nie ma co eksperymentowac.

    J.

  • 3. Data: 2011-03-03 10:57:36
    Od: a...@p...pl

    a masz doswiadczenie z tymi XX ????

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-03-03 11:21:23
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 03 Mar 2011 11:57:36 +0100, a...@p...pl wrote:

    >a masz doswiadczenie z tymi XX ????

    Na foto albo foto-cyfrowej jakiś czas temu były wiadomości o tych
    nowych eneloopach.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 5. Data: 2011-03-04 20:38:48
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-03-03 11:11 a...@p...pl napisał(a):

    > http://www.eneloop.info/products/batteries/xx-powere
    d-by-eneloop-technology.html

    > czy ktos moze testowal te akumulatorki ?

    Jak zobaczysz cenę to wyjdzie słaby stosunek pojemności do ceny. W
    Polsce będą pewnie ze 2x droższe niż zwykłe Eneloop'y 2Ah, przy
    pojemności o 25% wyższej. IMHO słaby deal.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2011-03-05 13:02:35
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    >
    > A co powiecie o innych
    >
    > Recyko, Infinium, ...i jakies Sony - tez twz. ready for use? Ktos moze

    Trzymaj się z dala od Sony.

    A klasyczne eneloopy są zajebiste, chyba nie ma nic lepszego.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all