  • Data: 2019-09-14 04:15:47
    Temat: klawiatury membranowe
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ma ktoś doświadczenie ze stosowaniem customowych klawiatur membranowych ?

    Mam sterowniki, które pracują w warunkach "zewnętrznych" : a właściwie
    są one w plastykowych szafach instalowanych na dworze - czyli i zimno i
    gorąco może być. Może być wilgoć większa jak leje ( ale bez
    bezpośredniej wody bo w skrzynce ).

    Używam w nich własnoręcznie robionych klawiatur na mikroswitchach TACT (
    przykrytych frontem z folii samoprzylepnej ). Działa to bardzo dobrze i
    jest trwałe, ale upierdliwe w montażu.

    I pomyślałem, żeby może przejść na foliowe klawiatury - a właściwie całe
    fronty ze zintegrowaną klawiaturą. Ale obawiam się o trwałość a jeszcze
    bardziej o pracę np. na mrozie.

    Oczywiście musiałaby to być raczej wersja z metalowymi blaszkami
    stykowymi. Ale czy ma znaczenie czy one są np. złocone czy nie ?
    Albo jakie jest podłoże ze ścieżkami ? IRGA w Krakowie chwali się, że
    robią na podłożu miedzianym - podobno lepszym niż "normalne" - jak to
    naprawdę jest ?

    "pod ręką" mam firmę FRONTICA - jakieś opinie o ich produktach ?