  • 1. Data: 2012-06-30 14:19:52
    Temat: klocek hamulcowy pekniety wzdluz okladziny
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,
    Tak sie zastanawiam, co moze doprowadzic do pekniecia okladziny klocka
    wzdluz i w polowie jego grubosci. Klocki zuzyte w ok. 40% .
    Taka ciekawostka. Gdyby okladzina odspoila sie od metalu, gdyby ukruszyl
    sie kawalek, to jeszcze bym zrozumial (co nie znaczy akceptowal). Klocki
    firmowane przez Honde.
    Tarcze nie wykazuja zadnych anomalii, normalne zuzycie.
    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2012-06-30 14:50:40
    Temat: Re: klocek hamulcowy pekniety wzdluz okladziny
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pawel \O'Pajak\ <o...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > firmowane przez Honde.
    > Tarcze nie wykazuja zadnych anomalii, normalne zuzycie.

    U mnie to było, Kraków Bora Komorowskiego, światło czerwone,
    2.1 tony, ~170km/h -> 0km/h i na 2 dzień się rozpadł (tarcze
    były na końcu życia, to sie pewnie grzało bardziej).

    Ale to było raz, kilka razy dla jaj robiłem testy pod rząd
    200->0 i nic się nie dzieje, tylko auto było nienapakowane
    więc koło 1.8...1.9 tony.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2012-06-30 15:42:24
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Pawel "O'Pajak", Sat, 30 Jun 2012 14:19:52 +0200, pl.misc.samochody:

> [...]
    > firmowane przez Honde.
    > Tarcze nie wykazuja zadnych anomalii, normalne zuzycie.

    Też się zastanawiałem co się dzieje, jak pierwszy raz mi odpadła okładzina
    od hamulca tarczowego w rowerze... Wiem, że to nie ten kaliber, ale
    proporcjonalnie to podobna sprawa... Podejrzewałem przegrzanie.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.