  • 11. Data: 2011-10-11 11:02:24
    Temat: Re: kobieta 167cm, szczupła blond wstapi w zwiazek z 1 motorem :)
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-11 11:37, AZ pisze:

    > No wlasnie, swiezy kierowca jest zachwycony GS500. Daj komus kto od lat
    > na tym nie siedzial albo i w ogole i jezdzi motocyklem to zobaczysz co
    > Ci powie.
    >
    > Moj pierwszy powazny motocykl to byl ZZR 1200 i jak juz go mialem i
    > wsiadlem na GS-a to poczulem sie jak na na jakiejs Jawie czy MZ, czyli
    > zamiast hamulcow spowalniacze a zawieszenia - resory. Nie wiem czym tu jest
    > sie zachwycac albo czego sie na tym uczyc.

    To samo napisałem wcześniej. Dlatego odradzanie GSa jest bez sensu.
    Zwłaszcza, że te jego "spowalniacze" są całkiem rzeczowe.
    Myślisz, że ER-5 ma lepsze hamulce? CB500 lepszą zwrotność?
    Jeździłem Hondą i Suzuki - bardzo porównywalne były.

    Fakt, że mój Fazer z diamentowymi hamulcami - jest fajniejszy, ale
    sprowadza się to głównie do lepszego zawieszenia i owiewek - co zwiększa
    komfort w szybkiej jeździe i powoduje, że przy 140 na Fazerze czujesz
    się jak przy 110 na GS500.

    Główną wadą GSa były dwa cylindry, które powodowały jednak, że drgania
    były wyraźnie większe. Do tego stopnia, że drgające lusterka rozmazywały
    obraz. Reszta to sama przyjemność.

    Zapytaj Piotra Klimka - jeździł moim GSem (pokazywał mi, że da się
    zamknąć opony) i sam był pozytywnie zaskoczony, bo ten GS był zupełnie
    inny od tego, który kiedyś posiadał.

  • 12. Data: 2011-10-11 11:24:57
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-10-11 10:43, Roger from Cracow pisze:
    > Jak w temacie drodzy koledzy. To nie o mnie ja tylko chciałem pomóc w
    > zakupie.
    > Budżet niestety mały. To ma być pierwszy motor, świeżo po prawku. Motor na
    > jeden sezon do nauki. A z kobietą jak to z kobietą motor ma był ładny,
    > pewnie
    > podkreślać kolor oczu i pasować do torebki ;)

    Poka foty.

    > http://moto.allegro.pl/honda-cb-500-czarna-96r-i1866
    875881.html
    > http://moto.allegro.pl/kawasaki-er-5-i1845972644.htm
    > http://moto.allegro.pl/gpz-500-kawasaki-i1861197633.
    html

    nie, nie te foty.

    KJ

  • 13. Data: 2011-10-11 11:47:56
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'"

    > a jeszcze jeden motur mi przyszedl do glowy: najmniejszy bandit 400, dla
    > mnie bomba motocykl, tylko tez ich nie za wiele. Mozna je wyrwac za fajna
    > kase, ale trzeba uwazac zeby to mina nie byla. Poreczny, hamuje, fajnie
    > zawieszony i jak trzeba to zaaadupcza.

    i bardzo niski - tez o tym pomyslalam, tylko trzeba dobrze poszukac.

    --
    ania

  • 14. Data: 2011-10-11 13:12:25
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > trzeba uwazac zeby to mina nie byla. Poreczny, hamuje, fajnie zawieszony i jak

    kurcze wykracza poza budżet.

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia: http://www.studio-roger.pl

  • 15. Data: 2011-10-11 14:45:40
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "juhass", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    844827.html

    > Mimo mocy to duży kawał motocykla. I ciężki. Moim zdaniem stanowczo odpada.

    Zgodzemsiem z przedpiścą.
    XJ jest bardzo fajna dla początkującego, ale zdecydowanie nie dla
    szczupłej, niewysokiej dziewczyny - to jednak 200 kg waży. I mimo tego że
    kanapę ma na niezabójczej wysokości, przy 167 cm mogłabyś mieć ociupinkę za
    wysoko, tu jednak trzeba by się na żywo przymierzyć.

    Piotr Mockałło
    Jednoosobowa Rezerwa Szturmowców Imperium na XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 16. Data: 2011-10-11 17:06:29
    Od: Ekim <e...@g...com>

    Ja do całej reszty dodałbym jeszcze Kawasaki ZR550B Zephyr.

    Moc niewielka, może się podobać, a hamulce i prowadzenie dużo lepsze
    niż w GS500
    Był to mój pierwszy moto (3 sezony) a mam około 170cm i pasował.

    Na minus dałbym czas rozgrzewania silnika ... tylko.

    Swego czasu napisałem dłuuuugi wpis na grupie o tym moto ... poszukaj.

    Pozdrówka.
    Ekim

  • 17. Data: 2011-10-11 17:50:07
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 11-10-2011 o 10:43:02 Roger from Cracow <r...@s...pl>
    napisał(a):

    > A zatem kasa max 3500 - 4000 :( Wiadomo łatwo sie prowadzi, dobrze
    > skręca,
    > nie waży 200kg, można dostać przy tym wzroście nogami do ziemi...

    A to muszą być takie lakierowane błyskotki? Bo jak nie to może np.

    Suzuki DR 200 i Van-Van albo Yamaha TT 200? Se może wywracać ile chce.

    --
    Nikanor [TE630, SH300, DR350 - na sprzedaż]

  • 18. Data: 2011-10-11 17:59:50
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    --
    Nikanor

  • 19. Data: 2011-10-11 20:20:45
    Od: "siniaczek" <d...@b...pl>

    "Roger from Cracow" <r...@s...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > A zatem kasa max 3500 - 4000 :( Wiadomo łatwo sie prowadzi, dobrze skręca,
    > nie waży 200kg, można dostać przy tym wzroście nogami do ziemi...

    a coś w ten deseń?
    http://otomoto.pl/honda-nx-dominator-250-M2880294.ht
    ml

    dobra, wiem, brzydal. ale zajebisty fun. A małe wiadro? Za słabe?
    Pozdro

    XL1k

  • 20. Data: 2011-10-12 06:18:18
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    siniaczek napisał(a):
    > dobra, wiem, brzydal. ale zajebisty fun.

    Male enduro to jest to, ale kurde nie przy tym wzroscie...

    > A małe wiadro? Za słabe?

    Chyba nie ten budzet.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'