  • 1. Data: 2011-10-11 20:00:34
    Temat: Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)
    Od: "Marcin Kasprzyk" <a...@o...pl>

    Witek.

    Szukam osboby która pospawa stalowy bak do starszego motocykla.
    Dziura wielkości środka monenty 2zł.
    Najchętniej w Warszawie ale mogę też gdzieś wyłać...

    --
    Pozdr
    Marcin Kasprzyk.

  • 2. Data: 2011-10-11 20:42:14
    Temat: Re: Spawanie baku - potrzebny szpec starszej daty :)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-11 22:00, Marcin Kasprzyk pisze:
    > Witek.
    >
    > Szukam osboby która pospawa stalowy bak do starszego motocykla.
    > Dziura wielkości środka monenty 2zł.
    > Najchętniej w Warszawie ale mogę też gdzieś wyłać...

    Wyciac latke z blachy i wlutowac lutem twardym. Bez problemu mozna kupic
    w marketach budowlanych luty z topnikiem i niedrogie palniki Rothewalda.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2011-10-11 20:43:24
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>

    > Szukam osboby która pospawa stalowy bak do starszego motocykla.
    > Dziura wielkości środka monenty 2zł.
    > Najchętniej w Warszawie ale mogę też gdzieś wyłać...

    nie spawaj tego tylko zalutuj dziure mosiadzem. pamietaj o napełnieniu
    zbiornika wodą jak najwiecej sie da
    mi sie udało i bez problemu nic nie cieknie i jest gitara
    pozdro

  • 4. Data: 2011-10-11 21:42:17
    Od: romek <r...@i...pl>

    Witam
    Spokojnie pospawasz zbiornik, już dwa zbiorniki spawałem u gościa
    który się na tym dobrze zna, sprawa jest na tyle prosta, że podczas
    spawania (TIG) wypełnia się zbiornik dwutlenkiem węgla, niestety z
    Warszawy do Gdańska masz trochę daleko więc życzę powodzenia. W luty
    bym się nie bawił jak robić to tylko porządnie, co się dzieje z takim
    klajstrowaniem podczas wypadku? ale to tylko moje zdanie,
    Pozdrawiam
    Romek

  • 5. Data: 2011-10-12 04:43:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-11 23:42, romek pisze:
    > W luty bym się nie bawił jak robić to tylko porządnie, co się dzieje
    z takim
    > klajstrowaniem podczas wypadku? ale to tylko moje zdanie,

    Bzdura. Przez wieki wiekow lutowalo sie zbiorniki mosiadzem i jest to
    jedna z najlepszych metod na naprawe takich uszkodzen. Polaczenie jest
    szczelne, mocne i na dodatek lutowanie nie powoduje nadmiernego
    nagrzewania i odksztalcania blachy. TIG jest rowniez bardzo dobry jednak
    wymaga, ze wzgledu na grubosc blach i wymagana szczelnosc, wyzszych
    umiejetnosci.

  • 6. Data: 2011-10-12 05:06:42
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    Ja kilka razy robiłem w Tomi Moto na Połczyńskiej vis a vis Fortu Wola.
    To jest serwis ogumienia, ale spwają tez felgi i maja tam starszego
    facea Leona - super gość i zna sie na rzeczy. Ja zawsze byłem zadowolony.

    --
    _______
    Songoku

  • 7. Data: 2011-10-12 09:21:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-12, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:
    > Ja kilka razy robiłem w Tomi Moto na Połczyńskiej vis a vis Fortu Wola.
    > To jest serwis ogumienia, ale spwają tez felgi i maja tam starszego
    > facea Leona - super gość i zna sie na rzeczy. Ja zawsze byłem zadowolony.

    Tylko jest jeden problem - Tomi Opony juz nie ma i nie bedzie.
    Fakt, speca od felg mieli chyba najlepszego w Warszawie i okolicach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-10-12 18:14:59
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Tylko jest jeden problem - Tomi Opony juz nie ma i nie bedzie.
    > Fakt, speca od felg mieli chyba najlepszego w Warszawie i okolicach.

    Zwinęli biznes, czy jak? Miałem kiedyś do Leaona nr, ale pokasowało się...

    --
    _______
    Songoku

  • 9. Data: 2011-10-12 21:20:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 12 Paź, 20:14, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

    > Zwinęli biznes, czy jak? Miałem kiedyś do Leaona nr, ale pokasowało się...

    Zwineli, zwineli i nie bedzie. A szkoda bo fajnie felgi prostowali ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-10-12 23:01:40
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "AZ" wrote...

    > Zwineli, zwineli i nie bedzie. A szkoda bo fajnie felgi prostowali ;-)

    Oj... niedobrze.
    Czy jest jakas firma o porownywalnym poziomie uslug, ktora mozecie polecic?
    Bede wdzieczny za namiary.

    --
    Pozdrowienia
    James