  • 11. Data: 2005-07-22 20:05:03
    Temat: Re: [kolokacja] co lepsze - GTS czy WDC ?
    Od: Maciej Wyka <b...@e...com.pl.spam>

    Dnia Thu, 21 Jul 2005 23:52:09 +0200, Adam Szendzielorz napisał(a):

    > Faktycznie dopiero teraz widze duze podobienstwa... ;)
    > W takim razie mozesz powiedziec skad ten usmieszek do
    > fotek ? :-)
    > pozdr.

    Hmm... z uprzejmości :)
    No i jeśli możesz te fotki wysłać to bym poprosił.

    Pozdrawiam,
    Maciej Wyka

  • 12. Data: 2005-07-22 21:05:19
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Witam,
    > Hmm... z uprzejmości :)
    > No i jeśli możesz te fotki wysłać to bym poprosił.
    Ja również bym prosił. Klient trzyma tam serwer, a chcę zobaczyć jak to
    wygląda zanim będę musiał go odłączyć :)

    --
    Jakub

  • 13. Data: 2005-07-27 17:08:07
    Od: Jerzy Łękowski <j...@N...pl>

    Maciej Wyka napisał(a):
    > Dnia Thu, 21 Jul 2005 22:25:18 +0200, Adam Szendzielorz napisał(a):
    >
    > WDC to usługa realizowana przez WebCorporation, tą samą firmę która
    > posiada serwis www.rubikon.pl
    > Możesz udostępnić do wglądu te fotki? ;)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Maciej Wyka

    Z tego co mi wiadomo, to WDC to Warsaw Data Center sp. z o.o. a nie
    usluga WebCorporation. Z kolei rubikon.pl kiedys nalezal do WebCorp -
    obecnie jest wlasnoscia WDC.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2005-07-28 09:27:57
    Od: "Darciu" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Zalezy mi oczywiscie na wysokim uptime i dobrych osiagach
    > z TPNETu (co przy ich naprawde atrakcyjnych cenach wydaje
    > sie na pierwszy rzut oka niemozliwe do zagwarantowania).
    >
    > Samo WDC twierdzi ze nie robia specjalnie duzego oversellingu,
    > maja duzo wolnych zasobow etc (byc moze sprzedaja blisko
    > kosztow zeby "zapelnic" marnujace sie pasmo i przyciagnac
    > klientow) ?
    >
    > Martwi tylko 12 miesieczna smycz w postaci cyrografu :)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl

    Dobrą i jeszcze tanszą kolokację mogę polecić w gdańsku,w zależnosci od ceny i
    indywidualnych ustaleń także bez umowy terminowej. d...@p...onet.pl

  • 15. Data: 2005-07-28 10:59:19
    Od: "de.facto" <http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/hg4n>

    Darciu napisał(a):

    [...]

    > Dobrą i jeszcze tanszą kolokację mogę polecić w gdańsku,w zależnosci od ceny i
    > indywidualnych ustaleń także bez umowy terminowej.

    Mianowicie jaką ?

    r_

  • 16. Data: 2005-08-05 13:43:44
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@S...wp.pl>

    de.facto wrote:

    > Mianowicie jaką ?

    mianowicie limes.com.pl ;]

  • 17. Data: 2005-08-12 11:59:40
    Od: d...@p...onet.pl

    > mianowicie limes.com.pl ;]

    Pan Panie Kamilu, jak zawsze musi nas demaskować, hihi.