  • 1. Data: 2005-07-18 13:00:11
    Temat: nowy dwor mazowiecki
    Od: Stefan <x...@x...pl>

    szukam dostawcy netu w NDM. Potrzbuje lacze do domu, tepa nie daje rady.
    moze byc na priv j...@u...peel
    najlepiej na radiu.

    pozdrawiam,

    jacko

  • 2. Data: 2005-07-18 20:18:32
    Temat: Re: nowy dwor mazowiecki
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Witam,
    > szukam dostawcy netu w NDM. Potrzbuje lacze do domu, tepa nie daje rady.
    > najlepiej na radiu.
    NTG -> alt.pl.internet.provider

    --
    Jakub

  • 3. Data: 2005-07-18 23:10:08
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Jakub Żukowski pisze:

    > Witam,
    > NTG -> alt.pl.internet.provider

    A znasz jakąś grupę bardziej TG w hierarchii pl.*?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8

  • 4. Data: 2005-07-19 10:34:30
    Od: Stefan <x...@x...pl>

    Jakub Żukowski wrote:
    > Witam,

    > NTG -> alt.pl.internet.provider

    tylko, żeby tam ktos jeszcze odpowiadal!

    pzdr,sztefen

  • 5. Data: 2005-07-19 11:25:33
    Od: " dragonite" <d...@N...gazeta.pl>

    Stefan <x...@x...pl> napisał(a):

    > szukam dostawcy netu w NDM. Potrzbuje lacze do domu, tepa nie daje rady.
    > moze byc na priv j...@u...peel
    > najlepiej na radiu.
    >
    > pozdrawiam,
    >
    > jacko

    Netia ma węzeł w Modlinie i z tego co mi wiadomo prawdopodobnie też jest w
    NDM, ale najlepiej do nich zadzwoń i spytaj lub rozglądnij się po ulicach czy
    gdzieś nie ma ich studzienek.

  • 6. Data: 2005-07-19 14:33:22
    Od: Artemon <a...@g...pl>

    Wiem, że CDP działa w NDM od niedawna.

    pzdr,
    Art

  • 7. Data: 2005-07-19 14:35:52
    Od: Artemon <a...@g...pl>

    wiem, że radiowo od niedawna działa CDP w NMD.

    pzdr,
    Art

  • 8. Data: 2005-07-20 11:27:24
    Od: Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name>