  • 1. Data: 2015-03-18 18:04:01
    Temat: kondensatory na płycie głównej PC
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    mam szybkie pytanko,
    wymieniłem kondziory na jakiejś starej płycie głównej

    płyta wstaje do piszczenia (więcej nie sprawdzałem)
    ale problem jest inny...

    jak dotykam paluchem do kondziorów które wymieniłem, to one parzą w
    paluch....

    czy to tak ma być, czy coś jest nie tak?

    kondziory z allegro, markowe, czyżby było coś z nimi nie tak?

    ma Ktoś jakieś zdanie?

  • 2. Data: 2015-03-18 18:04:13
    Temat: Re: kondensatory na płycie głównej PC
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    te cewki nawinięte grubym drutem na płycie też są gorące... to tak ma być?
    czy coś spierdzieliłem przy wymianie?

  • 3. Data: 2015-03-18 18:36:46
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > jak dotykam paluchem do kondziorów które wymieniłem, to one parzą w
    > paluch....
    >
    > czy to tak ma być, czy coś jest nie tak?
    >
    > kondziory z allegro, markowe, czyżby było coś z nimi nie tak?

    Na pewno nie pomyliłeś plusów z minusami?

  • 4. Data: 2015-03-18 18:40:36
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    jakbym pomylił to juz dawno by wybuchł...

    jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że może on nie jest low ers, ale
    kupiłem jako low ers...

    płyta chodzi na zasilaczu od godziny i nic jeszcze nie wybuchło...

    pomęczę ją jeszcze trochę, zanim podłącze dysk...

  • 5. Data: 2015-03-18 19:08:17
    Od: Tom <T...@d...com>

    W dniu 2015-03-18 o 18:40, Ministerstwo Propagandy pisze:
> [...]
    >
    > płyta chodzi na zasilaczu od godziny i nic jeszcze nie wybuchło...
    >
    > pomęczę ją jeszcze trochę, zanim podłącze dysk...

    jak nie podasz parametrów i producenta modelu kondensatora to
    ->www.wróżka.pl

  • 6. Data: 2015-03-18 19:33:58
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    no nie mam już aukcji...

    wymieniałem 5x rubycon 3300uF/6,3V
    i 4x jamicon 1500uF/6,3V

    grzeją mi się dwa jamicony - wszystkie pozostałe są lekko ciepłe...

    http://zsyp.eu/smieci/plyta_kon_1.JPG

  • 7. Data: 2015-03-19 17:51:07
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-03-18 o 19:33, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > no nie mam już aukcji...
    >
    > wymieniałem 5x rubycon 3300uF/6,3V
    > i 4x jamicon 1500uF/6,3V

    A mi się pali kontrolka w zielonym Fiacie. Co to może być?

    http://www.jamicon.com.tw/index.php?option=com_conte
    nt&task=view&id=85&Itemid=146
    http://www.rubycon.co.jp/en/catalog/aluminum-Product
    s_Eng.html

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2015-03-19 18:34:12
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    http://zsyp.eu/smieci/plyta_kon_2.JPG

    po lewo oryginał po prawo wsadzony...

  • 9. Data: 2015-03-19 18:39:59
    Od: Tom <T...@d...com>

    W dniu 2015-03-18 o 19:33, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > no nie mam już aukcji...
    >
    > wymieniałem 5x rubycon 3300uF/6,3V
    > i 4x jamicon 1500uF/6,3V

    mało, za mało, kondensatory mają serie o różnych przeznaczeniach, jest
    opisana na obudowie

    np rubycon MCZ

    i jaki kond był oryginalnie wsadzony

  • 10. Data: 2015-03-20 15:16:48
    Od: Tom <T...@d...com>

    W dniu 2015-03-19 o 18:34, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > http://zsyp.eu/smieci/plyta_kon_2.JPG
    >
    > po lewo oryginał po prawo wsadzony...

    czyli KZE vs MZ

    ja bym wsadził o stopień wyższe napięcie jak oryginał, albo nawet na 16V
    jeżeli wejdzie

    na pewno nic sie nie stanie jak pozostawisz jak jest ale żywotność
    będzie nie wyższa niż poprzednik