  • 1. Data: 2011-02-08 19:10:18
    Temat: konstrukcja paneli LCD...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Poszukuję w miarę precyzyjnych informacji o konstrukcji paneli LCD (mam na
    myśli takie uzywane np. monitorach PC).
    Nie chodzi mi o zasadę działania itp, złącza itp - a o konkretne
    rozwiązania - jak napylone są tranzystory na szkle, jak wyglądają połączenia
    między nimi, doprowadzenia sygnałów itp - chodzi mi raczej o szczegóły
    technologii wykonania.

    Może macie jakieś wskazówki, bo jakoś nic nie mogę sensownego znaleźć...?

  • 2. Data: 2011-02-08 19:51:40
    Temat: Re: konstrukcja paneli LCD...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Feb 2011 20:10:18 +0100, sundayman wrote:
> [...]
    >technologii wykonania.
    >
    >Może macie jakieś wskazówki, bo jakoś nic nie mogę sensownego znaleźć...?

    www.uspto.gov i szukac patentow Samsunga, LG i innych.

    A i to nie wiadomo czy praktycznie wykorzystywane.

    J.

  • 3. Data: 2011-02-08 21:28:28
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:iis4ep$2or$1@news.onet.pl,
    sundayman <s...@p...onet.pl> nabazgrał:
> [...]
    > o szczegóły technologii wykonania.
    >
    > Może macie jakieś wskazówki, bo jakoś nic nie mogę sensownego

    http://www.techwarelabs.com/reviews/display/samsung_
    19_lcd/index_2.shtml

    http://www.akkasee.com/forum/showthread.php?t=2075&p
    age=23 ;-) tylko ten
    język...

    --
    Włodek

  • 4. Data: 2011-02-09 00:43:25
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Gdyby ktoś potrzebował, tu trochę informacji o driverach
    http://www.solomon-systech.com/pdf/Liquid%20Crystal%
    20Display%20ICs%20for%20Large-Size%20Displays_0609.p
    df