  • 1. Data: 2013-04-04 23:24:17
    Temat: karta tunera dvb-t2 do VU+ / Dreambox i im podobne
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    mam pytanie, czy sa w sprzedazy karty tunerow do odbiornikow
    satelitarnych VU+ / Dreambox i im podobnych? Pytam bo nie moge
    znalezc.

    Ktos sie mnie zapytal o tuner satelitarny w wymiennymi glowicami a ja
    mu powiedzialem, ze chyba sa. No bo jak to jest w krajach, w ktorych
    dvb-t2 jest dzialajacy - np. w takiej Rosji, UK, Szwecji

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-04-05 06:47:29
    Temat: Re: karta tunera dvb-t2 do VU+ / Dreambox i im podobne
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    a...@p...pl wrote:

    > Czesc,
    >
    > mam pytanie, czy sa w sprzedazy karty tunerow do odbiornikow
    > satelitarnych VU+ / Dreambox i im podobnych? Pytam bo nie moge
    > znalezc.

    http://www.hollex.pl/odbiorniki-linux-hd/2061-osprze
    t-glowica-dvb-s2-do-
    vu-ultimo

    > Ktos sie mnie zapytal o tuner satelitarny w wymiennymi glowicami a ja
    > mu powiedzialem, ze chyba sa. No bo jak to jest w krajach, w ktorych
    > dvb-t2 jest dzialajacy - np. w takiej Rosji, UK, Szwecji

    dvb-t2 u nas raczej ciezko dostac.

    P.

  • 3. Data: 2013-04-05 11:22:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 04 Apr 2013 23:24:17 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > mam pytanie, czy sa w sprzedazy karty tunerow do odbiornikow
    > satelitarnych VU+ / Dreambox i im podobnych? Pytam bo nie moge
    > znalezc.

    Są bez problemu

    > Ktos sie mnie zapytal o tuner satelitarny w wymiennymi glowicami a ja
    > mu powiedzialem, ze chyba sa. No bo jak to jest w krajach, w ktorych
    > dvb-t2 jest dzialajacy - np. w takiej Rosji, UK, Szwecji

    Vu nie ma karty DVB-T2, są tylko DVB-S, DVB-C i DVB-T
    Za to bez problemu działa na usb, np. Pinnacle e290

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2013-04-08 11:06:20
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 5 Apr 2013 10:22:05 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >Są bez problemu

    >Vu nie ma karty DVB-T2, są tylko DVB-S, DVB-C i DVB-T
    >Za to bez problemu działa na usb, np. Pinnacle e290

    troche mnie to dziwi, przeciez juz wiele krajow ma ten standard w
    naziemnej.

    A jak to jest w przypadku Dreambox'a i innych im podobnych z
    wymiennymi glowicami?

    Tak sie ostatnio zastananawiam aby kupic sobie cos do nagrywania z
    naziemnej glownie - 2 glowice + 1 glowice pod satelite. Dlaczego az 3
    glowice? Chcialbym 2 jednoczesna nagrania z naziemnej, bo to priorytet
    ale nie wykluczam, ze chcialbym czasami cos nagrac z satelity (FTA:
    niemieckie z Astry 19,2 i angielskie z Astry 28,2.

    no i wbudowany dysk (najlepiej aby nic nie dyndalo z tylu) i mozliwosc
    wyciagniecia nagrania z boksa do kompa w celu archiwizacji.

    Mam dylemat, czy isc w kierunku skrzynki typu tuner czy skrecic w
    kierunku HTPC i tam wlozyc 2-3 tunery.....

    Moze mi pomozecie podjac decyzje?

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2013-04-08 11:37:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 08 Apr 2013 11:06:20 +0200, a...@p...pl napisał(a):

> [...]
    > ale nie wykluczam, ze chcialbym czasami cos nagrac z satelity (FTA:
    > niemieckie z Astry 19,2 i angielskie z Astry 28,2.

    I co, będzie ci się lepiej w spodniach układało czy jak, jak głowica DVB-T
    będzie w środku, czy jak?

  • 6. Data: 2013-04-08 13:44:56
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > Tak sie ostatnio zastananawiam aby kupic sobie cos do nagrywania z
    > naziemnej glownie - 2 glowice + 1 glowice pod satelite.

    A dopuszczasz możliwość aby jedna głowica (np. naziemna) była w USB?

  • 7. Data: 2013-04-08 15:42:33
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Waldek Godel wrote:

    > I co, będzie ci się lepiej w spodniach układało czy jak, jak głowica
    > DVB-T będzie w środku, czy jak?

    Z pewnoscia nie bedzie szpecilo otoczenia wystajace COS z tunera.
    Poza tym jedno USB mniej zajete.

    P.

  • 8. Data: 2013-04-08 15:56:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 08 Apr 2013 13:42:33 GMT, bufi napisał(a):

    > Z pewnoscia nie bedzie szpecilo otoczenia wystajace COS z tunera.
    > Poza tym jedno USB mniej zajete.

    Uściślijmy: z tunera wystaje kabel zasilający, dwa kable koncentryczne do
    satelity, kabel ethernet (takiego tunera grzech nie podpiąć) oraz kabel
    HDMI. Twierdzisz, że zamiana trzeciego koncentryka na kabel USB z tyłu go
    tak znacząco oszpeci? Po czym wnosisz drogi Watsonie?

    I co takiego będziesz podpinał do tunera, skoro zmiana liczby wolnych USB z
    3 do 2 będzie taką znaczącą ujmą?

  • 9. Data: 2013-04-09 17:47:32
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Waldek Godel wrote:

    > Uściślijmy: z tunera wystaje kabel zasilający, dwa kable
    > koncentryczne do satelity, kabel ethernet (takiego tunera grzech nie

    Ale po co? Są już karty Wi-fi. Czym mniej kabli wystaje, tym lepiej.

    > podpiąć) oraz kabel HDMI. Twierdzisz, że zamiana trzeciego
    > koncentryka na kabel USB z tyłu go tak znacząco oszpeci?

    O jak z tylu jest wolne USB to male piwo. Gorzej jak jest tylko
    z przodu i musi byc jeszcze klapka otwarta.

    > Po czym
    > wnosisz drogi Watsonie?

    Po schodach.

    > I co takiego będziesz podpinał do tunera, skoro zmiana liczby wolnych
    > USB z 3 do 2 będzie taką znaczącą ujmą?

    To i tak luksus. Przewaznie tunery maja 2xUSB.

    P.

  • 10. Data: 2013-04-09 17:49:31
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    A tak w ogole to masz sterowniki pod linuksa do tego tunera na USB?
    Skad wiesz, ze ruszy?

    P.