  • 11. Data: 2010-08-23 14:17:03
    Temat: Re: konwersja avi - mpeg
    Od: "ax" <k...@o...pl>

    news:i4tu1o$9b2$2@news.onet.pl...

    > Dokładnie na Bravię ustawiałem z pół roku temu jakąś prezentację, ale nie
    > pamiętam - być może zeżarła xvida... a jak nie, zawsze można mpega
    > wpakować z dużym bitrate...
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    > /drogie omo, wyprałem i jest czyste, i białe, i wzruszyłem się to piszę/

    mpega odtwarza bez dźwięku, nie wiem jak dźwięki ustawić. Jakośc obrazu nie
    jest tragiczna tylko ten dźwięk. Jak ustawić na mpeg 4:

    Pozdrawiam R.
    www.kirilenko.pl

  • 12. Data: 2010-08-23 15:08:53
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    ax pisze:
    > mpega odtwarza bez dźwięku, nie wiem jak dźwięki ustawić. Jakośc obrazu
    > nie jest tragiczna tylko ten dźwięk. Jak ustawić na mpeg 4:

    Mp3 nie zje?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /walka o pokój, walka z terroryzmem, a może wszystko dla twego
    bezpieczeństwa?/

  • 13. Data: 2010-08-23 17:58:09
    Od: "ax" <k...@o...pl>

> [...]
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    > /walka o pokój, walka z terroryzmem, a może wszystko dla twego

    tak ustawiłem parametry link: http://www.kirilenko.pl/archiv-3/bravia.html
    dźwięk przy tym ustawieniu=0
    Nigdy nie bawiłem się ruchomym obrazem i moja wiedza = -1 (mnie niż zero) a
    nagrywanie za każdym razem płyty...

    dziękuję za pomoc i pozdrawiam

    Roman
    www.kirilenko.pl

  • 14. Data: 2010-08-24 11:19:59
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

> [...]
    było go odtwarzać w max jakości przez wejście usb (np z pendive) w telewizorach
    bravia. Program oczywiście bezpłatny. Moze ktoś ma pozytywne doświadczenia w tym
    względzie.

    jestem specjalistą od kodeków itp, a się połapałem:
    http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html. Na dole jest download link.

    > A ten mpg po przerobieniu a avi będzie w takiej max jakości?

    Może być w nieodróżnialnej. Kwestia bitrate'u.
    I odwrotnie, avi (czyli mpeg-4 zapewene) do mpeg-1

  • 15. Data: 2010-08-24 19:16:24
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    http://ffdshow-tryout.sourceforge.net/ i już jest miłe paliwo

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 16. Data: 2010-08-24 19:37:22
    Od: mofiki <k...@g...com>

    On 24 Sie, 13:19, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

> [...]
    >     z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    > gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

    Dziękuję wszystkim za pomoc. Jestem w tej chwili na działce. Po
    powrocie do domu wypróbuję to wszystko, Pozdrawiam
    Roman
    www.kirilenko.pl

  • 17. Data: 2010-08-25 09:52:50
    Od: limies <l...@g...com>

    On Aug 23, 11:47 am, "ax" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > telewizorach bravia. Program oczywiście bezpłatny. Moze ktoś ma pozytywne

    http://www.wdc.com/en/products/index.asp?cat=30

    Pozdr, li